نیروی دریایی ارتش به نیروی تعیین کننده در منطقه تبدیل شده است


نیروی دریایی ارتش به نیروی تعیین کننده در منطقه تبدیل شده است

مشهد- ایرنا- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این نیرو به نیروی تعیین کننده منطقه در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است.

دریادار شهرام ایرانی سه‌شنبه شب در مراسم پایانی پنجمین جشنواره سراسری سرود نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد افزود: اینک دشمنان به دنبال از صحنه خارج کردن ما هستند ولی این آرزوی خود را به گور خواهند برد.

وی ادامه داد: یکی از فعالیت های عقیدتی سیاسی این نیرو استفاده از برنامه های هنری است و از آنجایی که در بخش سرود علاقه‌مندان بسیاری جذب شده ‌اند سعی شده است با برگزاری این مسابقات شور و هیجان در کنار برنامه های عقدیتی و فرهنگی شکل گیرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هنر دارای پیچیدگی‌های مختص به خود است و می‌تواند باعث هدایت یا گمراهی مردم شود و از این نظر از جایگاه والا برخوردار است بطوریکه امام راحل، هنر را در مسیر جهاد معرفی کردند.

وی افزود: اگر از هنر به درستی استفاده شود به هدف و نقطه مثبت خواهیم رسید.

دریادار ایرانی با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری سرود نیروی دریایی ارتش در مشهد ادامه داد: از آنجایی که نظامیان نیروی دریایی به علت نوع فعالیت خود کمتر در کنار خانواده خود هستند لذا توجه ما بر برنامه های فرهنگی برای اعضای خانواده آنهاست.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به خبرنگار ایرنا گفت: توجه به هنر و کشف استعدادها در حوزه هنر یکی از رسالت های عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین صنعتی پور افزود: تبلیغ معارف دینی از طریق برنامه‌های جذاب و گوناگون از جمله سرود باعث کشف استعدادهای جدید در کنار استحکام وحدت بین شرکت کنندگان از نقاط مختلف کشور است.

وی ادامه داد: از نظر دینی بالاترین ثروت در جامعه فرهنگ است و بدترن فقر از نوع فرهنگی آن است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: در دنیای معاصر مکتبی ترین نیروها در جمهوری اسلامی ایران هستند که رهبر آن یک مجتهد عادل است و می طلبد که نیروهای مسلح نیز این پیوند را با ولایت که پیوند با ارزشها است، مستحکمتر کنند.

وی افزود: تشکیل عقیدتی سیاسی که با نظر امام راحل شکل گرفت باعث ارتقای ارزشهای دینی در نیروهای مسلح شد و امروز شاهد هستیم که در حوزه دفاعی به نقطه ای رسیده ایم که تجهیزات در کنار بخش اصلی معنویت و دینداری معنا پیدا می‌کند.

حجت الاسلام صنعتی پور ادامه داد: اگر کشورهای اسلامی نیروهای نظامی خود را زیر نظر قرآن و دستورات اسلامی تربیت کنند می توانند تاثیرگذار باشند و استکبار جهانی هم نمی‌تواند کاری انجام دهد.

وی گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش علاوه بر برگزاری جلسات تخصصی سعی دارد سالانه همایش هایی را در دانشگاه امام خمینی (ره) نوشهر که محل تربیت نیروهای جوان است برگزار کند و اولین دوره آن آذر ماه امسال برگزار شد.

در پنجمین جشنواره سراسری سرود نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد ۲۳۰ نفر در قالب ۲۱ گروه در ۱۰ بخش مختلف با یکدیگر رقابت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج