Scramoge Technology شکایت جدیدی علیه سامسونگ ارائه داده است


Scramoge Technology شکایت جدیدی علیه سامسونگ ارائه داده است

سامسونگ الکترونیکس به‌تازگی با شکایت جدیدی مواجه شده است. گفته می‌شود این اختلاف حقوقی برسر نقض حق اختراع در ایالت متحده‌ی آمریکا است. این شکایت را ترول ثبث اختراع اروپایی به نام Scramoge Technology مطرح کرده است.

طبق گزارش BusinessKorea، شرکت Scramoge Technology شکایت جدیدی علیه سامسونگ تنظیم کرده است. این شرکت در دوبلین مستقر و درواقع نهادی غیرفعال (NPE) است. شرکت مذکور اوایل ماه جاری شکایت نقض حق اختراعی علیه غول فناوری کره‌جنوبی به دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده‌ی آمریکا در تگزاس ارائه کرد. Scramoge Technology مدعی شده است که سامسونگ بدون اجازه محصولات جدیدی را با استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم این شرکت عرضه کرده است. این خبر در حالی منتشر شده که NPE تعداد ۱۲۳ پتنت مربوط به شارژ بی‌سیم را در سال ۲۰۲۱ از LG Innotek خرید.

به‌گزارش گیزموچینا، اگر با «ترول ثبت اختراع» آشنایی ندارید، باید اشاره کنیم که اصطلاحی تحقیرآمیز است که برای توصیف کسب‌وکارهایی استفاده می‌شود که از پتنت و سیستم دادگاه برای کسب درآمد بهره می‌برد. به‌عبارت‌دیگر، Scramoge Technology از پتنت‌هایی که LG Innotek به‌دست آورده، برای شکایت از سامسونگ استفاده کرده است. این شرکت پیش‌ازاین در آوریل و اوت ۲۰۲۱ نیز شکایت‌های دیگری علیه سامسونگ تنظیم کرده بود.

اکنون Scramoge Technology اعلام کرده که سامسونگ هفت پتنت شارژ بی‌سیم این شرکت را بدون اجازه استفاده کرده که شامل راهکارهای آنتن ارتباطی کوتاه‌برد می‌شود. علاوه‌براین، NPE درخواست خسارت کرده است؛ زیرا ادعا می‌کند که سامسونگ با فروش محصولات خود در ایالات متحده‌ی آمریکا به تجارت این شرکت خسارت وارد کرده است.

درحال‌حاضر، برخی کارشناسان صنعت اعتقاد دارد که شاید سامسونگ با نبرد حقوقی دشواری مواجه خواهد شد؛ زیرا در این شکایت، با شرکت‌ مادر Scramoge Technology، یعنی Atlantic IP Services، درگیر خواهد بود؛ شرکتی که ظاهراً به‌عنوان گروهی بدنام در ترول ثبت اختراع شناخته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق