دستگیری سارقان مسافرنما در قم


دستگیری سارقان مسافرنما در قم

دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری دو سارق مسافرنما که در شهرهای مختلف با نوشیدنی‌های مسموم اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد و گفت: در این سرقت‌ها که با نسکافه آلوده به قرص خواب آور صورت گرفته، منجر به فوت دو تَن و بیماری تعداد دیگری از شاکیان شده است.

آفتاب‌‌نیوز :

حسن غریب با قدردانی از اقدام‌های فنی پلیس آگاهی و پیگیری‌های قضایی دادسرای قم و شعبه پنج بازپرسی که منجر به دستگیری این متهمان سابقه دار شد اظهار داشت: این متهمان در مسیر استان‌های مختلف با مسافران طرح دوستی می‌ریختند و در فرصتی مناسب با آلوده کردن نسکافه با قرص‌های خواب آور اقدام به سرقت گوشی، مدارک، پول و وسایل با ارزش آنها می‌کردند.

او در تشریح شگرد متهم اصلی و همدستش، تصریح کرد: متهم پس از انتخاب طعمه‌هایش، در مسیر راه با آنها صحبت و اعتمادسازی می‌کرد و در این حین رمز گوشی همراه آنها را متوجه می‌شد و در برخی موارد در هنگام خرید خوراکی در بین راه، رمز کارت عابربانک آنها را به‌دست می‌آورد و پس از رسیدن به مقصد، پیشنهاد نوشیدن نسکافه به مالباخته می‌داد و مخفیانه تعدادی داروی خواب آور در نوشیدنی آنها می‌ریخت و پس از بیهوش شدن شاکیان، اموال شان را سرقت و آنها را در همان وضعیت رها می‌کرد.

این مقام قضایی به سرقت مقرون به آزار این متهمان در شهرهای مشهد، قم، شیراز، تهران، کرج، اصفهان، مرودشت و سایر شهرهای کشور اشاره کرد و افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۴۰ فقره سرقت با همین شیوه در کشور اعتراف کرد.

دادستان قم با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با مخلان امنیت و سلامت مردم تصریح کرد: با توجه به صدور دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر هر دو متهم، سایر شاکیان و مالباختگان این متهمان می‌توانند شکایت‌های خود را به دادسرای عمومی و انقلاب قم ارسال کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس