شتاب بخشی روند اجرای طرح ها در راستای توسعه شادگان ضروری است


شتاب بخشی روند اجرای طرح ها در راستای توسعه شادگان ضروری است

آبادان - ایرنا - مدیر کل دیوان محاسبات استان خوزستان با تاکید بر شتاب بخشی روند اجرای طرح ها در شهرستان شادگان گفت:تسریع در روند پروژه ها و افتتاح به موقع آنها موجب رشد و شکوفایی شادگان خواهد شد.

به گزارش ایرنا مهدی غفاری سه شنبه در نشست بررسی پروژه های عمرانی شهرستان شادگان افزود: وقتی توان خود را روی تکمیل پروژه‌ های نیمه‌ کاره بگذاریم، نتیجه فعالیت‌ها و اقدامات دولت و نظام برای مردم ملموس می شود.

وی اظهار داشت: تلاش می شود که مردم نجیب شهرستان شادگان هر چه زودتر آثار پروژه های عمرانی را در این شهرستان لمس کنند.

مدیر کل دیوان محاسبات استان خوزستان گفت: برخی پروژه ها در شادگان به دلیل کم کاری نیمه تمام باقی مانده که در صورت اجرا نشدن با برخورد قانونی مواجه می شود.

غفاری خواستار تسریع در روند احداث جاده ورودی شادگان - دارخویین شد و بیان کرد: این محور سالانه شاهد تصادفات جاده ای مرگبار است که تسریع در روند احداث آن ضروری است.

وی افزود: همچنین پروژه جابجایی شبکه ورودی برق شادگان باید با سرعت بیشتری دنبال شود.

غفاری در ادامه گفت: پروژه احداث منطقه صوفی آباد شادگان به صورت ویژه توسط آبفا شادگان ادامه خواهد یافت تا میزان پس زدگی و جمع شدن آب در زمان بارندگی کاهش یابد.

مدیر کل دیوان محاسبات استان خوزستان خواستار ادامه پروژه تعریض جاده روستای عبودی شد و از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شادگان خواست در راستای صدور دستور لازم برای شروع مجدد این پروژه اقدام نماید.

غفاری گفت: همچنین اداره کل نوسازی مدارس خوزستان برای تجهیز و بازسازی مدرسه عدالت شادگان امکاناتی چون میز و نیمکت ،کولر ، آب سرد کن و آسفالت مدرسه را تامین می کند.

سرپرست فرمانداری شادگان نیز در این نشست گفت: ورود دیوان محاسبات استان خوزستان به پروژه های عمرانی شادگان از الزامات است.

امید صبری پور افزود: نحوه هزینه کرد اعتبارات پروژه ها در شادگان یکی از مطالبات مردم این شهرستان است که دیوان محاسبات استان به آن ورود خواهد کرد.

وی اظهار داشت: برخی پروژه ها در این شهرستان نیاز به افزایش اعتبار دارند که امیدواریم دیوان محاسبات استان این مورد را به صورت جدی پیگیری کند.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا