بیش از 22 کیلو گرم تریاک در یاسوج کشف شد


بیش از 22 کیلو گرم تریاک در یاسوج کشف شد

یاسوج- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: 22 کیلو و 700 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو 405 در محور شیراز-یاسوج کشف و ضبط شد.

به کزارش ایرنا، سرهنگ علی کرم بازیان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور شیراز به یاسوج ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور شیراز به یاسوج به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ بازیان ابراز داشت: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۲۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد تاکید کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

وی عنوان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر پارسال بیش از هفت تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط و یک هزار و ۸۴۰ نفر مجرم در زمینه مواد مخدر شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

کهگیلویه و بویراحمد شاهراه ارتباطی استانهای جنوبی به استانهای مرکزی و شمالی کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403