دولت برای حمایت از تولید و صنعت برنامه محور عمل می کند


دولت برای حمایت از تولید و صنعت برنامه محور عمل می کند

کرج-ایرنا-استاندار البرز گفت: دولت برای حمایت از افزایش تولید،صنعت،صادرات و اشتغال برنامه محور وارد عمل شده است.

مجتبی عبداللهی عصر سه شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس در جمع صاحبان صنایع این شهرک افزود: از صاحبان و صنعتگران اقتصادی استان البرز حمایت می کنیم و برای حل مشکلات و رفع موانع در سطح استان و ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم احیای تولید و حمایت از فعالان اقتصادی است ، اظهار داشت: بر همین اساس بازدید از تمامی شهرک های صنعتی و صاحبان صنایع و بازرگانان صورت می گیرد تا کمبودها و مشکلات را برطرف کنیم.

عبداللهی گفت: مسایل و مشکلاتی را که حل آنها در حد توان و در چارچوب تکالیف استان باشد با همفکری و تعامل بین بخشی رفع خواهیم کرد.

وی افزود: از صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی استان نیز انتظار می رود در راستای بهبود شرایط شهرک های صنعتی و ایجاد زیر ساخت های لازم برای ارتقا خدمات وارد عمل شوند.

استاندار البرز گفت: فعالان اقتصادی می توانند با ایجاد تصفیه خانه و نیروگاههای سی اچ پی در راستای تامین آب و برق اقدام کنند و از این اقدام صرفه اقتصادی نیز داشته باشند.

وی بیان داشت: وضعیت شرکت های تولیدی دارویی و بهداشتی و آرایشی بسیار عالی و مطلوب است که یکی از کارهای فنی و توانایی و تکنولوژی جمهوری اسلامی است داروهای ویژه و خاص را در بخش کرونا تولید و به کشور خارج صادرات دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403