فرماندار: 6 اکیپ مشغول رفع خاموشی‌های برق ثلاث‌باباجانی هستند


فرماندار: 6 اکیپ مشغول رفع خاموشی‌های برق ثلاث‌باباجانی هستند

کرمانشاه ـ ایرنا ـ فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: برای ترمیم شکستگی، رفع خاموشی‌ها و نصب و برقراری شبکه برق، هم اکنون 6 اکیپ مشغول به کار هستند.

به گزارش ایرنا، «یدالله شکری» عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ثلاث‌باباجانی، افزود: این اکیپ ها برای رفع خاموشی چهار روستای کتکه، بستان آباد ، اناره و چهار دیوار در تلاش هستند و امیدواریم این تلاش ها در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: در شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۶۴۰ کیلومتر راه ارتباطی داریم که همه راه های اصلی ، فرعی و روستایی مسدود و شبکه های برق بسیاری از مناطق شهری و روستایی نیز قطع شد که نیروهای خدمات رسان بنا به اولویت اقدامات لازم را انجام دادند.

فرماندار ثلاث باباجانی اضافه کرد: تا ظهر امروز خوشبختانه همه راه های روستایی نیز برف روبی و بازگشایی شده و تعداد زیاد و پراکندگی روستاها و حجم سنگین بارش برف، از دلایل تاخیر در بازگشایی محورهای ارتباطی بود.

شکری اظهار داشت: در این مدت حدود ۲ هزار بسته حمایتی از طریق جمعیت هلال‌احمر و نیروهای سپاه و بسیج در روستاهای شهرستان توزیع و یا در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در نقاط مختلف روستایی شهرستان از ۷۰ تا ۱۲۰ سانتی متر گزارش شد افزود: با بکاگیری امکانات و توان موجود و همراهی ، همدلی و همکاری خوب مردم نیز توانستیم بسیاری از مشکلات را در همان ساعات اولیه برطرف کنیم.

فرماندار ثلاث باباجانی همچنین از صبر و بردباری و همراهی مردم در مشکلات پیش آمده و تلاش دستگاه های عضو ستاد بحران شهرستان قدردانی کرد.

شهرستان حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار