کالا کارت بانک مهر ایران باهدف رفع مشکلات مردم راه‌اندازی شده است


کالا کارت بانک مهر ایران باهدف رفع مشکلات مردم راه‌اندازی شده است

کرمانشاه- ایرنا- مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه یکی از مهترین دغدغه‌های این بانک را کاهش قدرت خرید مردم دانست و گفت: با راه‌اندازی طرح کالا کارت اندکی از مشکلات مردم را حل کردیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «محمدرضا نجفی شعاع» عصر سه‌شنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه در طرح کالا کارت با اشخاص و موسساتی قرارداد می‌بندیم که قیمت نقد و اقساط آنها یکی است افزود : بعد از انعقاد قرارداد در فروشگاه‌های لوازم خانگی، بیمه، سلامت و دندان پزشکی امروز هم با یکی از بهترین جراح های چشم کشور آقای دکتر امیدیان قرارداد همکاری امضا می‌کنیم تا همشهری های ما از توانایی او استفاده کنند.

وی در خصوص کالا کارت هم افزود: در این طرح یک کارت اعتباری تا سقف ۵۰ میلیون تومان به مشتریان پرداخت می‌کنیم که می‌توانند از پذیرنده‌های متنوعی کالاها و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند؛ این کارت بدون نیاز به سپرده‌گذاری و با کارمزد بسیار پایینی ارائه می‌شود که می‌تواند قدرت خرید مردم را افزایش دهد و باعث شود قدری از دغدغه‌های مردم در این شرایط اقتصادی دشوار، کاهش یابد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه افزود: این طرح با استقبال روبرو شده و روز به روز بر تعداد فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک افزوده می‌شود، به‌طوری که تا کنون بیش از ۲۷هزار کسب‌ و کار در شهرهای مختلف پذیرنده کالا کارت بانک مهر ایران شده‌اند و یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر کالا کارت را دریافت کرده اند که این موضوع می‌تواند قدرت انتخاب دریافت‌کنندگان کالاکارت را افزایش دهد.

نجفی‌شعاع در خصوص چگونگی استفاده از کالا کارت در چشم پزشکی هم گفت: بیمارانی که مشکل چشمی دارند می‌توانند به مطب دکتر جلیلیان واقع در پارکینگ شهرداری جنب هتل راه کربلا مراجعه و معرفی نامه و پیش فاکتور خود را تحویل و به بانک ارائه دهند تا کالا کارت برای آنها در اقساط شش ماهه یا ۹ ماهه یا ۱۲ و یا ۱۸ ماهه با کمترین سود ممکن صادر شود.

طرح کالا کارت بانک مهر مرا به آرزوی دیرینه ام رساند

دکتر امیدیان هم در این نشست گفت: در ۲۸ سالی که کار طبابت انجام می‌دهم همیشه یکی از آرزوهای من این بوده که بین پزشک و بیمار مباحث مالی مطرح نشود و هیچ بیماری به خاطر پول از درمان عقب نماند که طرح کالا کارت بانک مهر ایران بسیار خوب است و چندین گام مرا به آرزوی دیرینه‌ام می‌رساند.

این فوق تخصص جراحی چشم افزود: کسانی که مشکل آب مروارید، ناخنک چشمی، ضایعات چشمی، قرنیه، پلک، انحرافات چشمی، ضعیفی، دوربینی و نزدیک بینی دارند با مراجعه به مطب می‌توانند از خدمات کالا کارت بانک مهر استفاده کنند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه با دکتر«جلیل امیدیان»فوق‌تخصص جراحی چشم در قالب طرح کالا کارت تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد تا افرادی که نیازمند خدمات مختلف جراحی چشم هستند و توانایی پرداخت هزینه را ندارند با کالا کارت بانک مهر از این خدمات استفاده و درمان خود را انجام دهند.

بانک قرض الحسنه مهر در ۲۲ آذر سال ۱۳۸۶ آغاز به کار کرد. این بانک در حال حاضر با بیش از ۵۳۰ شعبه فعال در سراسر کشور در حال ارائه خدمت به هموطنان است.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های اشتغال و کارآفرینی، معیشت، ازدواج، درمان و حمایت از مددجویان سازمان های حمایتی و سازمان های مردم نهاد از جمله خدمات این بانک است. پرداخت وام‌های قرض الحسنه به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر حاصل خدمات این بانک در طول ۱۴ سال فعالیت بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در