میرکاظمی: برای بررسی دقیق‌تر بودجه فرهنگی، کمیته‌ای تشکیل شود


میرکاظمی: برای بررسی دقیق‌تر بودجه فرهنگی، کمیته‌ای تشکیل شود

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه از ما خواسته کمیته‌ای را تشکیل دهیم تا همراه با معاونت‌های سازمان برنامه و بودجه اعتبارات بخش فرهنگ به صورت دقیق‌تر مورد رسیدگی قرار گیرد.

میرکاظمی: برای بررسی دقیق‌تر بودجه فرهنگی، کمیته‌ای تشکیل شود

به گزارش راهبرد معاصر غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون با رئیس سازمان برنامه و بودجه و در محل این سازمان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه اعتبارات بخش فرهنگ در بودجه 1401 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کردند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: جمع بندی صحبت نمایندگان این بود که اعتبارات فرهنگی در بودجه 1401 پاسخگوی نیازها در این بخش و انتظارات برای نقش‌آفرینی و انجام ماموریت دستگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، قرآنی، ورزشی و ... نخواهد بود و لذا باید در این زمینه تجدیدنظر صورت گیرد.

منتظری خاطرنشان کرد: در این جلسه آقای میرکاظمی عنوان کرد که کمیته‌ای از اعضای کمیسیون فرهنگی تشکیل شود و نشست مشترکی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با معاونت‌های سازمان برنامه و بودجه داشته باشد و تصویر جامعی از اعتبارات فرهنگی در بخش‌های مختلف چه در حوزه فرهنگ عمومی، چه اختصاصی به دست بیاید و بنا شد تا تصویر جامعی از تراکنش اعتبارات فرهنگی به دست بیاوریم.

وی افزود: همچنین بنا شد تا برای هدفمند شدن پروژه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی طرح داشته باشیم تا بشود آورده این پروژه‌ها و پیامدهای آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سطح ملی مورد ارزیابی و سنجش قرار داد و بنا شد تا با تشکیل کمیته بودجه به این سمت سوق پیدا کند. تا استفاده بهینه‌ای از اعتبارات صورت گیرد و حتی‌الامکان زمینه تقویت اعتبارات موجود با همکاری کمیسیون تلفیق تا حد امکان فراهم آوریم./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا