آصفری از توضیحات وزیر نفت درباره چرایی مازوت‌سوزی برخی نیروگاه‌ها قانع نشد


آصفری از توضیحات وزیر نفت درباره چرایی مازوت‌سوزی برخی نیروگاه‌ها قانع نشد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از عدم اقناع نماینده اراک از پاسخ‌های وزیر نفت درباره علل مازوت‌سوزی در برخی از نیروگاه‌های کشور خبر داد.

آصفری از توضیحات وزیر نفت درباره چرایی مازوت‌سوزی برخی نیروگاه‌ها قانع نشد

به گزارش راهبرد معاصر مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه امروز (سه شنبه 5 بهمن) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه جواد اوجی وزیر نفت و معاونان وی در کمیسیون انرژی برای پاسخ به سوالات منطقه‌ای و ملی حاضر شدند.

وی افزود: از جمله سوالات منطقه‌ای در خصوص تسریع در امر گازرسانی به استان آذربایجان غربی بود و اینکه چراکه گازرسانی به این استان از میانگین کشوری پایین‌تر است؛ در نهایت نماینده سوال‌کننده از پاسخ‌های وزیر به صورت مشروط قانع شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: همچنین عدم عمل پالایشگاه‌ امام خمینی(ره) شازند به وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی خود سوال مطروحه دیگری بود که در نهایت مقرر شد؛ کمیته‌ای در این خصوص تشکیل شود و پس از انجام بررسی‌های لازم محمود احمدی بیغش به عنوان نماینده سوال‌کننده قانع شدن یا قانع نشدن خود را به کمیسیون اعلام کند.

نخعی گفت: اگرچه تقریبا تمامی نمایندگان سوال‌کننده از پاسخ‌های دریافتی از وزیر و معاونان آن قانع شدند اما مازوت‌سوزی در برخی از نیروگاه‌های کشور و آلودگی هوا، سوال دیگری بود که از سوی محمدحسن آصفری مطرح شد که مقرر شد؛ ابتدا مستنداتی تکمیلی ازسوی معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت در اختیار این نماینده قرار گیرد و در ادامه نماینده سوال‌کننده نظر خود را در رابطه موضوع به کمیسیون ارائه دهد و درصورت قانع نشدن این سوال به صحن ارسال شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید