قطعی؛ اولین خرید تابستانی سیتی، آرژانتینی است


قطعی؛ اولین خرید تابستانی سیتی، آرژانتینی است

منچسترسیتی برای جذب جولیان آلوارز، ستاره جوان و آرژانتینی با باشگاه ریورپلاته به توافق رسید

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه ریورپلاته و منچسترسیتی برای انتقال این مهاجم 21 ساله به توافق رسیده اند و جولیان آلوارز به‌زودی و در پایان فصل جاری راهی لیگ برتر خواهد شد. مبلغ این انتقال 18.5 میلیون یورو به‌همراه پاداش است و آلوارز با قراردادی به‌مدت پنج سال راهی منچسترسیتی می‌شود.

البته جولیان آلوارز تا ماه جولای سال جاری به‌صورت قرضی در ریورپلاته به کار خود ادامه خواهد داد و پس از آن برای انتقال به باشگاه جدیدش راهی اروپا می‌شود. در ماه‌های اخیر تیم‌هایی چون اینتر و منچستریونایتد نیز برای خرید جولیان آلوارز اقدام کرده بودند، اما در نهایت این سیتی بود که زودتر از دیگران وارد عمل شده و برای خرید این ستاره جوان با ریورپلاته به توافق دست یافت. آلوارز در 96 بازی برای ریورپلاته 36 گل زده و 25 پاس گل داده است.

منچسترسیتی پس از جدایی سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ خود در پایان فصل گذشته و البته ناکامی در جذب گزینه‌هایی چون هری کین، مدت‌هاست به دنبال خرید یک مهاجم بوده و حالا گزینه مورد نظر خود را پیدا کرده است. جولیان آلوارز پنج بازی برای تیم ملی آرژانتین انجام داده و همچنین در لیست این تیم برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی مقابل شیلی و کلمبیا در این هفته حضور دارد.

قطعی؛ اولین خرید تابستانی سیتی، آرژانتینی است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در