ناراحتی ستاره بایرن؛ کاری برای ماندنم نکردید!


ناراحتی ستاره بایرن؛ کاری برای ماندنم نکردید!

نیکلاس سوله، مدافع میانی بایرن مونیخ با دلخوری در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد نیکلاس سوله، مدافع آلمانی و 26 ساله بایرن مونیخ در پایان فصل با این باشگاه به اتمام می‌رسد و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است. اما اخبار حاکی از آن است که پیشنهاد بایرن مورد قبول نیکلاس سوله قرار نگرفته و او بعد از پنج فصل حضور در این باشگاه، قصد دارد راهی تیم دیگری شود. اما به نظر می‌رسد این جدایی با دلخوری همراه باشد و این بازیکن با احساس ناراحتی باشگاه را ترک کند.

ناراحتی ستاره بایرن؛ کاری برای ماندنم نکردید!

نشریه بیلد امروز با انتشار گزارشی مدعی شد نیکلاس سوله حس می‌کند مدیران باشگاه بایرن مونیخ به اندازه کافی برای حفظ این مدافع جوان تلاش نکرده و در واقع مصمم نبوده‌اند. این رویکرد باعث تعجب و ناراحتی نیکلاس سوله شده و به همین علت او به‌صورت قطعی تصمیم به جدایی از بایرن مونیخ گرفته است. در حقیقت به نظر می‌رسد در این میان تنها یولیان ناگلزمان به‌صورت جدی برای ماندن نیکلاس سوله تلاش کرده و اقدامی از سوی مدیران باشگاه صورت نگرفته است.

پیشنهاد 10 میلیون یورویی بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد با سوله بسیار کمتر از پیشنهادی بود که این باشگاه اخیرا برای تمدید با کینگزلی کومان (17 میلیون یورو)، لئون گورتزکا (18 میلیون یورو) و جاشوا کیمیچ (20 میلیون یورو) ارائه کرده بود. به همین دلیل سوله به این نتیجه رسیده حفظ او اولویت باشگاه بایرن مونیخ نیست و بهتر است در فصل تابستان از این باشگاه جدا شود. از بارسلونا یا چلسی به‌عنوان مقصد بعدی و احتمالی نیکلاس سوله نام برده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت