سعید با مسئولیت بیشتر برای بازی عراق / عزتی چنین میانه میدانم آرزوست! (عکس)


سعید عزت اللهی خوش شانس بود که دانمارک را ترک کرد و به الغرافه پیوست تا بدون مشکل از دوحه به تهران بیاید.

به گزارش "ورزش سه"، عزت اللهی مهره ثابت تیم ملی در دوران دراگان اسکوچیچ بوده که توانسته در میان هافبک‌های تدافعی پرتعداد تیم ایران، جایگاه خود را حفظ کند و از مرحله پیش مقدماتی تا نهایی، جزو 11 بازیکن اصلی تیم ملی لقب بگیرد.

حالا او در شرایطی از دوحه به تهران آمده که موقعیت متفاوتی نسبت به بسیاری از ملی‌پوشان دارد. عزت اللهی باتوجه به انتقالش از وایله به الغرافه، استراحت مناسبی داشته و در بازی آخر مقابل القطر نیز از روی سکوها بازی تیمش را تماشا کرد تا حالا با استراحت کامل به اردوی تیم ملی ملحق شود. او هم‌چنین باتوجه به تست منفی کرونا، پا به پای سایر ملی‌پوشان تمرین کرده و آماده نقش آفرینی برابر عراق است.

سعید با مسئولیت بیشتر برای بازی عراق / عزتی چنین میانه میدانم آرزوست! (عکس)

در حالی‌که تیم ملی ایران با غیبت ستارگانی چون نظیر آزمون، حاج صفی، نوراللهی و شاید طارمی پای به دیدار مقابل عراق خواهد گذاشت، نقش سعید عزت‌اللهی به‌عنوان بازیکنی باتجربه و پرسابقه، پررنگ‌تر از قبل هم خواهد بود.

برابر مهره‌های خوش تکنیک حریف، او به‌عنوان بازیکنی با ویژگی دفاعی می‌تواند کارآمد باشد اما شاید خیلی‌ها در انتظار نقش‌آفرینی سعید به‌عنوان یک توپ پخش‌کن هم باشند.

سعید عزت اللهی که در میان 10 بازیکن نخست تیم اسکوچیچ از نظر تعداد بازی ملی هم قرار دارد، حالا به چهل‌و‌دومین بازی ملی و البته دومین صعود به جام جهانی هم خواهد رسید. روزهای پیش رو البته برای این هافبک 25 ساله بسیارند و چشم‌انداز جام جهانی‌های بعدی هم دیده می‌شوند؛ به شرطی‌که همین فرم درخشان را حفظ کند و بهتر هم بشود.

عکس از سعید زارعیان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید