نیمار، هرج و مرج؛/ لیونل مسی: هنوز هم دلیل کار نیمار را نفهمیدم!


نیمار، هرج و مرج؛/ لیونل مسی: هنوز هم دلیل کار نیمار را نفهمیدم!

لیونل مسی هنوز هم دلیل جدایی نیمار از بارسلونا در تابستان سال 2017 را متوجه نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، مستند "نیمار؛ هرج و مرج" یکی از مستندهای ورزشی جدید نتفلیکس بوده و این مجموعه سه قسمتی به زندگی و دوران پرفراز و نشیب این ستاره برزیلی می‌پردازد. در بخش‌های کوتاه منتشر شده از این مستند، حقایق جالبی در مورد جدایی جنجالی نیمار در سال 2017 از بارسلونا و انتقال به پاری‌سن‌ژرمن و البته تلاش این تیم برای بازگشت به نوکمپ فاش شده است.

در بخشی از این مستند پدر نیمار می‌گوید: "پسرم به درخواست من بارسلونا را ترک نکرد. او خودش تصمیم گیرنده بود و می‌خواست آنجا را ترک کند. نیمار برای خودش هدفی تعیین کرده بود. او هرگز نمی‌خواست بهتر از مسی باشد و هدفش از جدایی خارج شدن از زیر سایه این بازیکن نبود. در واقع، نیمار لیونل مسی ‌را خیلی دوست دارد."

نیمار، هرج و مرج؛/ لیونل مسی: هنوز هم دلیل کار نیمار را نفهمیدم!

هم‌چنین در بخشی از این مستند لیونل مسی در مورد جدایی نیمار از بارسلونا صحبت کرده و گفت: "من واقعا هنوز دلیل رفتن نیمار را نفهمیدم و او هرگز به ما نگفت چرا چنین تصمیمی گرفت."

اما لوئیس سوارز، ضلع سوم مثلث طلایی بارسلونا در این رابطه صریح‌تر بوده و گفت: "من به نیمار گفتم که به‌عنوان یک دوست در رابطه با این تصمیم چگونه فکر می‌کنم و با نظر او موافق نیستم."

اما خود نیمار هم در این مستند در مورد روزهای ابتدایی حضورش در بارسلونا و البته تلاش در سال 2019 برای بازگشت به نوکمپ این‌گونه می گوید: "روزهای سختی داشتم و در سرویس بهداشتی باشگاه گریه می‌کردم. اما لیونل مسی به من دلداری داده و از من خواست همان‌طور که در سانتوس بازی می‌کردم، اینجا نیز عملکرد خوب خود را به‌نمایش بگذارم.

تلاش برای بازگشت به بارسلونا؟ من علاقه داشتم دوباره راهی این تیم شوم و می‌دانستم ‌بارسلونا رضایت خواهد داشت. مشکلی با پاری‌سن‌ژرمن و هواداران این تیم نداشتم، اما فقط به دنبال حس خوشحالی دوباره بودم."

نیمار، هرج و مرج؛/ لیونل مسی: هنوز هم دلیل کار نیمار را نفهمیدم!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !