لباس ملی بر تن یک بازیکن جدید(عکس)


مهاجم لژیونر فوتبال ایران پس از دوران موفق در لیگ برتر اوکراین نخستین بار در جمع ملی‌پوشان حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ که پس از هدایت تیم ملی سعی کرده نیروهای جوان‌‌ بیشتری را به‌کار بگیرد و در فهرست یا حتی ترکیب ایران قرار بدهد، در اردوی جدید ایران برای دو مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی، شهاب زاهدی را هم فراخوانده تا شرایط این بازیکن را هم از نزدیک ببیند.

زاهدی که چهار سال و نیم قبل از پرسپولیس به لیگ ایسلند رفت و اکنون در لیگ برتر اوکراین به میدان می‌رود، شرایط بهتری نسبت به همیشه در زوریا لوهانسک پیدا کرده و آمادگی بدنی و فنی خوبی داشته که موجب شده یکی از بهترین گلزنان این رقابت‌ها باشد و با عملکردش، مدنظر دراگان اسکوچیچ هم قرار بگیرد.

لباس ملی بر تن یک بازیکن جدید(عکس)

این مهاجم ۲۶ ساله که در فصل جاری لیگ برتر اوکراین ۱۶ بار به میدان رفته و توانسته ۶ گل به ثمر رساند و ۳ پاس گل بدهد، نخستین تجربه دعوتش به تیم ملی ایران را با نمایش خوب خود در زوریا لوهانسک به‌دست آورده و به دنبال تثبیت جایگاهش در غیاب نفراتی همچون مهدی طارمی و سردار آزمون است.

زاهدی آخرین بار در هفته چهاردهم لیگ برتر اوکراین و بازی مقابل ورس‌ریونه که حدود دو ماه و نیم قبل برگزار شد، توانست هت‌تریک کند ولی پس از آن در پنج مسابقه داخلی و لیگ کنفرانس موفق به گلزنی نشد، اما بدون تردید حالا باید تلاش بیشتری کند تا در رقابت با دیگر مهاجمان ملی مثل کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی و ...، در فهرست تیم ایران بماند و فرصت بازی به‌دست بیاورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس