گنج زاده: تلاش می‌کنم تا در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب کنم


گنج زاده: تلاش می‌کنم تا در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب کنم

کاراته کای کشورمان گفت: تمام توانم را به کار می‌گیرم تا در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه خوبی به دست بیاورم.

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم ملی کاراته دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد به فینال مسابقات سوپر لیگ برتر کاراته راه پیدا کند و در فینال هم، عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد. سجاد گنج زاده در این تیم (دانشگاه آزاد اسلامی) فعالیت می‌کند.

گنج زاده در مورد ارزیابی خود از سطح مسابقات گفت: لیگ کاراته ۱ سال به تعویق افتاد، اما خداراشکر دیروز و امروز لیگمان به اتمام رسید. مسابقات بسیار منظم و روی اصول برگزار شد و از این موضوع خوشحال هستم. ما به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان بندی مناسبی نداشتیم و از آمادگی به دور بودیم و نتوانستیم کیفیتمان را نشان دهیم. کاراته کا‌های جوانمان بسیار با انگیزه هستند تا خودی نشان دهند تا بتوانند نتایج مطلوبی به دست بیاورند.

امیدوارم قرارداد‌ها در کاراته به سطح مطلوب برسد

او در مورد قرارداد‌های تیم‌های کاراته تصریح کرد: امیدواریم برای فصل جدید اتفاقات خوبی رخ دهد، زیر را کاراته در المپیک مدال به دست آورد. ان شاالله قرارداد‌ها به سطح مطلوبی برسد تا کاراته هایمان بتوانند بدون دغدغه ورزش کنند. رقم قراردادهایمان ناچیز است و ورزشکاران نمی‌توانند با این پول، زندگی را بچرخاند.

فکر می‌کنم جوان‌های کاراته‌ها وارد اردوی تیم ملی شوند تا در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند. کسانی که امسال عضو تیم ملی بودند، در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نمی‌کنند. تمامی کاراته‌ها و فدراسیون، تمام تلاشش را می‌کند تا بهترین نتایج را در مسابقات آتی کسب کنیم.

سجاد گنج زاده در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ هم حضور داشت و موفق به کسب مدال طلا در رشته کاراته شد.

بیشتر بخوانید

تیم دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان سوپر لیگ کاراته شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان