نماینده مجلس: مخالف مذاکره با آمریکا نیستیم اما واشنگتن ثابت کند اهلیت دارد


نماینده مجلس: مخالف مذاکره با آمریکا نیستیم اما واشنگتن ثابت کند اهلیت دارد

احد آزادیخواه عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: آمریکا با انجام این اقدامات باید ثابت کند که اهلیت لازم برای مذاکره را دارد و ما زمانی با این کشور در چارچوب 5+1 مذاکره خواهیم کرد که این اهلیت را داشته باشد. وی خاطرنشان کرد: ما هیچ‌وقت با مذاکره مخالف نیستیم.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مجلس: مخالف مذاکره با آمریکا نیستیم اما واشنگتن ثابت کند اهلیت دارد

فارس: عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به سخنان امشب رئیس جمهور در گفت وگوی تلویزیونی گفت: سخنان امشب رئیس‌جمهور درباره مذاکرات برای اجیای برجام همان موضع همیشگی نظام در مورد مذاکره با آمریکا بود.


حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس گفت:‌ برداشته شدن تحریم‌ها و عمل به تعهدات برجامی توسط آمریکا پیش‌شرط مذاکره با این کشور در چارچوب برجام است.

وی افزود: پیش‌شرط دیگر برای مذاکره با آمریکا در چارچوب برجام این است که این کشور باید تضمین دهد که به تعهداتش در ادامه راه عمل خواهد کرد و اینگونه نخواهد بود که در حین مذاکره فشار به ملت ایران را در دستور کار خود قرار دهد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: آمریکا با انجام این اقدامات باید ثابت کند که اهلیت لازم برای مذاکره را دارد و ما زمانی با این کشور در چارچوب ۵+۱ مذاکره خواهیم کرد که این اهلیت را داشته باشد.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: ما هیچ‌وقت با مذاکره مخالف نیستیم و در دولت قبل هم رهبر معظم انقلاب مخالفتی با اصل مذاکره نداشتند اما مذاکره‌ای که مدنظر است که عزتمندانه باشد نه منفعلانه.

وی افزود: رئیس جمهور نیز در گفت‌وگوی اخیر تلویزیونی خود بر این نکته تأکید داشت که باید آمریکایی‌ها به عنوان پیش‌شرط مذاکرات به تعهدات‌شان در رأس تحریم‌ها علیه ایران اقدام کنند و این همان موضع نظام جمهوری اسلامی ایران در مورد مذاکره با آمریکا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها