خودروی رویایی مستر بین برقی می شود


شرکت خودروسازی مینی برنامه داخلی جدیدی را راه اندازی کرده است که به برقی...

خودروی رویایی مستر بین برقی می شود

شرکت خودروسازی مینی برنامه داخلی جدیدی را راه اندازی کرده است که به برقی کردن مدل های قدیمی خود پرداخته و به نوعی در حال پیوند زدن خودروهای کلاسیک به دنیای خودروهای الکتریکی است.

به گزارش سیناپرس، تمامی علاقه مندان به مجموعه شخصیت دوست داشتنی مستر بین، وی را به همراه خودروی جالب مینی ماینرش به یاد می اورند که خاطرات زیادی برای مردم جهان رقم زده است. گذشته از شخصیت محبوب مستر بین، مینی ماینر یکی از دوست داشتنی ترین خودروهای کلاسیک تاریخ محسوب می شود و به همین دلیل کمپانی سازنده این خودرو در قالب یک پروژه جدید موسوم به Mini Recharged - که توسط تیمی از کارگران در کارخانه آکسفورد این شرکت انجام می شود در حال تبدیل خودروهای قدیمی مینی ماینر به خودروهای الکتریکی است.

خودروی رویایی مستر بین برقی می شود

این موضوع به دنبال واکنش مثبت به مینی برقی که در سال ۲۰۱۸ ، توسعه یافته است، شروع و به عنوان ابزاری برای تداوم داستان مینی کلاسیک در جهان قرن بیست و یکم، به روشی پایدار ابداع شده است.

در این طرح صاحبان خودروهای مینی ماینر کلاسیک که از سال ۱۹۵۹ تا ۲۰۰۰ با نام های مختلف تولید می شد ، می توانند موتور چهار سیلندر سری A خودروی خود را با یک موتور الکتریکی ۱۲۱ اسب بخاری تعویض کنند. به گزارش sinapress، این تغییرات به خودرو امکان می دهد تا سرعت صفر تا صد کیلومتر را در حدود ۹ ثانیه طی کند که بسیار سریعتر از موتور بنزینی این خودرو است. در این طرح همچنین گیربکس چهار سرعته دستی جای خود را به یک موتور تک سرعته می دهد.
به گزارش سیناپرس، انرژی الکتریکی این خودرو در یک باتری با ظرفیت نامشخص ذخیره می شود.

این شارژر از طریق یک پورت جدید در زیر درپوش پرکننده اصلی تا سرعت 6.6 کیلووات شارژ می شود و می تواند ۱۶۰ کیلومتر برد داشته باشد. ظرفیت باتری باقیمانده در داخل خودرو نیز یک صفحه نمایش جدید به عنوان بخشی از یک نسخه بازسازی شده از صفحه نمایش اصلی، میزان شارژ باتری ها را برای راننده نمایش می دهد.

خودروی رویایی مستر بین برقی می شود

گفتنی است این تبدیل نیازی به ثبت مجدد خودرو ندارد و می توان در هر زمانی با نصب مجدد موتور بنزینی اصلی که به جای دور انداختن علامت گذاری و ذخیره می شود، به شرایط اولیه خود بازگردد.

کمپانی مینی می‌گوید پروژه جدید Recharged به ‌طور یکپارچه با استراتژی آینده این برند که جنبه اقتصاد را نیز در بر می ‌گیرد، مطابقت داشته و اشاره می ‌کند که این برند قصد دارد با جدیت خودروهای الکتریکی خود را روانه بازار کند.

به گزارش سیناپرس، برند کوربر (Bernd Körber) مدیر شرکت مینی که قرار است از ماه فوریه مدیریت ب ام و را بر عهده بگیرد درباره موضوع فوق گفت: این پروژه شخصیت مینی کلاسیک را حفظ می کند و به طرفداران آن امکان می دهد از عملکرد تمام الکتریکی لذت ببرند. ما گذشته و آینده را به کمک این طرح به هم پیوند می زنیم.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar

هرگونه کپی برداری و انتشار مطالب از خبرگزاری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
لینک کوتاه
نظرات شما .socials{ background-size: 20px auto !important; height: 20px !important; width: 20px !important; margin-right: 0px !important; } .a2a_divider { border-left: 1px solid #000; display: inline; height: 16px; line-height: 16px; margin-left: -2px; margin-right: 10px; position: relative; top: -7px; } .social_linkedin{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/linkedin_32.png"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_balatarin{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/balatarin-enlogo.png"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_cloob{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/cloob-logo-share.jpg"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_afsaran{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/ir.afsaran.jpg"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .commentsCont .content ul li, .commentReplyPlaceHolder li { background: -moz-linear-gradient(center top , #f6f6f6, #ffffff) repeat scroll 0 0 transparent; border: 1px solid #cccccc; border-radius: 6px; margin-bottom: 5px; } .commentsCont .content ul li .commentinfo, .commentReplyPlaceHolder li .commentinfo { background-color: #eee; border-bottom: 1px solid #ddd; height: 22px; line-height: 19px; padding: 2px 10px; } .commentsCont .senderName, .commentReplyPlaceHolder .senderName { margin-left: 10px; } .commentsCont .dateTime, .commentReplyPlaceHolder .dateTime { color: #666; margin-left: 4px; float:left; } .commentsCont .content ul li .commentBox, .commentReplyPlaceHolder li .commentBox { padding: 10px; } .commentsCont ul { list-style: outside none none; margin: 0; padding: 0; }

نظرات شما

متن *

نام *

ایمیل *

کد امنیتی* خودروی رویایی مستر بین برقی می شود[کد امنیتی جدید]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...