رضایی: اسکوچیچ می‌داند چطور نقص‌های تیم را برطرف کند/ شاید کنعانی‌زادگان بخشیده شده است!


رضایی: اسکوچیچ می‌داند چطور نقص‌های تیم را برطرف کند/ شاید کنعانی‌زادگان بخشیده شده است!

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که سلیقه سرمربی تیم ملی در دعوت از بازیکنان، در درجه اول اهمیت قرار دارد.

رحمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اعلام فهرست تیم ملی فوتبال ایران و حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان با وجود حواشی اخیر، اظهار داشت: سرمربی تیم ملی حرفه‌ای است و طبق سلیقه‌اش بازیکنان را انتخاب می‌کند. اسکوچیچ با این تصمیم نشان داد که کاری به مسائل خارج از زمین ندارد. طبق نظر سرمربی، شرایط تیم ملی ایجاب می‌کرد که حتماً این بازیکن در تیم باشد. مگر زمانی که کی‌روش بازیکنی را به تیم ملی دعوت می‌کرد که تیم نداشت، کسی چیزی می‌گفت؟

وی درباره اینکه فدراسیون فوتبال و کمیته خلاق باید با تخلف بازیکنان برخورد کنند، تصریح کرد: بحثی که به وجود آمده، بحث انضباطی است و فدراسیون این امکان را دارد که پادرمیانی کند یا توبیخی در نظر بگیرد. این کاری است که فدراسیون باید بررسی کند و تصمیم بگیرد ولی در تیم سرمربی تشخیص می‌دهد چه کسی دعوت شود. مشخصاً اتفاقی که رخ داده، نباید اتفاق می‌افتاد ولی به نظرم اسکوچیچ از این موضوع چشم‌پوشی کرده و بازیکنش را بخشیده است. سلیقه سرمربی در درجه اول اهمیت دارد و فکر می‌کنم اگر این موضوع بیش از این ادامه پیدا نکند، بهتر است.

رضایی درباره دعوت 27 بازیکن به تیم ملی یادآور شد: با توجه به نتایجی که تیم ملی در این مدت گرفته، می‌توان دریافت که اسکوچیچ به اوضاع مسلط است و می‌داند چطور نقص‌های تیم را برطرف کند. مطمئناً انتخاب‌هایی که دارد، به نفع تیم است. بازیکنانی مدنظر سرمربی هستند که بتوانند در شرایط مختلف بازی کنند. تیم ملی با تصمیمات اسکوچیچ به خوبی نتیجه گرفته و حرفی در آن نیست ولی اگر از یک جایی به بعد تیم نتیجه نگرفت، سرمربی تیم ملی باید پاسخگوی سلایقش باشد. تیم تا وقتی خوب نتیجه می‌گیرد سلایق مربی‌ هم قابل احترام است.

مدافع پیشین تیم ملی درباره دیدار‌های پیش‌روی تیم ملی مقابل عراق و امارات، عنوان کرد: مقابل این تیم‌ها در دور رفت نتایج خوبی گرفتیم و اگر با همان قدرت قبلی در این بازی هم حاضر شویم، دیگر مشکلی نخواهیم نداشت. مطمئناً بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم و نتایج خوبی خواهیم گرفت. به مسابقات باقی‌مانده ایران در این مرحله خیلی خوشبین هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس