گلریزان اشتغالزایی نیم میلیارد تومانی خیران شهرستان قنوات قم


گلریزان اشتغالزایی نیم میلیارد تومانی خیران شهرستان قنوات قم

قم-ایرنا-خیران بخش مرکزی و شهرستان قنوات قم با گلریزان 500 میلیون تومان وجه نقد در رونق تولید منطقه خود و اشتغال نیازمندان مشارکت کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرناریال مدیرکل کمیته امداد استان قم در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت که بمناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در شهرستان قنوات قم با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از خیران و نیکوکاران این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه فقر با توزیع پول در بین نیازمندان حل نمی شود گفت: رویکرد کمیته امداد برای کاهش فقر در کشور، مردمی کردن بیش از پیش این نهاد، اشتغالزایی و توانمندسازی محرومان است.

محسن مسعودیان راد، با بیان اینکه راهبرد قرآن برای حذف فقر، پیوند اغنیا به فقرا است تأکید کرد: تخصصی کردن مراکز نیکوکاری از برنامه های مهم کمیته امداد برای بهره گیری از این راهبرد مهم قرآن است.

وی توجه به مسأله مهارت آموزی و اشتغال نیازمندان را ضروری عنوان و اظهار کرد: گلریزان خودجوش مردمی در شهر قنوات قابل تحسین و تقدیر است.

در این جشن باشکوه، خیران بخش مرکزی و شهرستان قنوات استان قم با گلریزان ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد در رونق تولید منطقه خود و اشتغال همشهریان نیازمندشان مشارکت کردند./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر