همه صنوف ملزم به ثبت اطلاعات واکسیناسیون در سامانه امید هستند


همه صنوف ملزم به ثبت اطلاعات واکسیناسیون در سامانه امید هستند

مجتبایی گفت: صاحبان تمامی مشاغل در سراسر کشور ملزم به ثبت اطلاعات واکسیناسیون در سامانه امید و مشارکت در طرح مدیریت هوشمند کرونا هستند.

مجتبایی گفت: از تاریخ ۱۵/ ۹/ ۱۴۰۰ ستاد ملی کرونا اعلام کرد اصناف باید در طرح مدیریت هوشمند کرونا شرکت کنند که ما هم به تمامی صاحبان مشاغل اعلام کرده ایم. این طرح شامل همه اصناف در تمام کشور می شود.

دبیرکل اتاق اصناف گفت: در این طرح اگر یک نفر یا یک گروه محدودیتی از بُعد کرونایی داشته باشد، کل اصناف مشمول تعطیلی نمی شوند. مدیریت هوشمند به گونه ای تعریف شده که همه صنوف در سامانه امید ثبت نام و کد را دریافت کنند.

همه صنوف ملزم به ثبت اطلاعات واکسیناسیون در سامانه امید هستند

به گفته مجتبایی ۹ گروه صنفی علاوه بر اینکه خود صاحبان اصناف باید شرط تزریق ۳ دوز واکسن کرونا را داشته باشند ، مشتریان آنها هم باید واکسن تزریق کرده باشند که این گروه ها شامل مراکز سرو غذا، باشگاه های ورزشی و استادیوم ها، پاساژها و مراکز خرید،فروشگاه های زنجیره ای، مراکز اقامتی و تورهای گردشگری، بانک ها، دفاترپیشخوان دولت و سالن های سینما و موسیقی است.

بر اساس طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا، الزامات و ضمانت اجرای فعالیت های پنج گانه مدیریت هوشمند بر بستر سامانه امید برای «دستگاه های اجرایی»، «خدمات گیرندگان از دستگاه های موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران»، « واحدها و فعالیت های صنفی (تجاری، بازرگانی، خدماتی، تفریحی، رفاهی، تولیدی، صنعتی، کارگاهی، اقتصادی، اجتماعی»، «علمی، تحقیقاتی و آموزشی»، «فرهنگی و اجتماعی» و «تردد خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی (برون و درون شهر) » ابلاغ شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟