پایان اجباری سریال‌های ناموفق شبکه نمایش خانگی


پایان اجباری سریال‌های ناموفق شبکه نمایش خانگی

سریال «جزیزه» به کارگردانی سیروس مقدم که هر هفته از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شد، با وجود ناتمام ماندن قصه و سرنوشت شخصیت‌ها، در نهایت یکشنبه همین هفته، با پخش قسمت چهاردهم به کار خود پایان داد.

این سریال در حالی به پایان رسیده که در زمان پخش سازندگانش اعلام کرده بودند فصل دوم هم به زودی جلوی دوربین می‌رود. اما به نظر می‌رسد یکی از عوامل موثر در ساخته نشدن فصل دوم، خود فیلیمو بوده است. این پلتفرم، در یکسال اخیر، پیرامون سرنوشت چند سریال دیگر هم چنین تصمیمی را اتخاذ کرد و بسیاری از مخاطبان این عملکرد فیلیمو را، هوشیارانه و قابل تحسین دانسته‌اند.

« جزیره‌ » چهارمین سریال ناکام در یکسال اخیر است که قرار بود در دو فصل توزیع شود اما به دلیل کیفیت و سطح پایین، با تصمیم فیلیمو، سازندگانش به پایان اجباری در یک فصل تن دادند.

این سریال با وجود اینکه از بازیگران شناخته شده‌ای هم بهره می‌برد، از همان قسمت‌های نخست نتوانست رضایت تماشاگر را جلب نماید. بسیاری از مخاطبان به اعتبار سریال‌های موفق تلویزیونی سیروس مقدم مخاطب این مجموعه بودند، اما در طول پخش با گاف‌های بسیار عجیب و دور از انتظاری در ساختار و کارگردانی مواجه شدند.

پایان اجباری سریال‌های ناموفق شبکه نمایش خانگی

« مردم معمولی »، «قبله‌ عالم» و «میدان سرخ»‌ نیز از جمله سریال‌هایی بودند که فیلیمو با در نظر گرفتن اعتماد مردم و احترام به مخاطب از تولید فصل دومشان صرف نظر کرد.

«قبله عالم» به کارگردانی حامد محمدی، در حالیکه در ۱۰ قسمت تولید شده بود، در ۷ قسمت به پایان رسید. این سریال یکی دو بار در زمان پخش به دلیل کیفیت پایین و برآورده نکردن انتظارات، متوقف شد و جالب اینجاست که سازندگانش اعلام کردند علت این توقف‌ها به ممیزی‌ها ارتباط داشته است!

سریال «میدان سرخ» هم دیگر مجموعه‌ شکست خورده‌ای است که دلیل مهم ناکامی آن، به حاشیه‌های زمان تولید برمی‌گردد. «میدان سرخ» در یک فصل تولید شد اما برای ساخت همان یک فصل، سه کارگردان پشت دوربین قرار گرفتند و فیلمنامه‌اش چندین بار تغییر کرد. «میدان سرخ» با وجود اینکه بازیگران شناخته شده‌ای هم داشت، اما در نهایت خروجی‌اش بسیار ناموفق درآمد.

میزان حجم انتقادها از سریال «مردم معمولی» رامبد جوان هم آنقدر بالا بود که در نهایت شش قسمت‌ نخست آن کلا از پلتفرم فیلیمو حذف شد! «مردم معمولی» قرار بود فصل دومش هم جلوی دوربین برود، اما به دلیل عدم ارتباط مخاطب با این مجموعه، با تصمیم فیلیمو، سریال در یک فصل توزیع شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش