مقدماتی جام جهانی| ایران - عراق؛ در انتظار جشن صعود به جام جهانی


مقدماتی جام جهانی| ایران - عراق؛ در انتظار جشن صعود به جام جهانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی کشورمان در دور دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی خوش درخشیده و همچنان با 16 امتیاز و بدون باخت صدرنشین گروه است. ملی پوشان کشورمان برای قطعی شدن صعودشان...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی کشورمان در دور دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی خوش درخشیده و همچنان با 16 امتیاز و بدون باخت صدرنشین گروه است. ملی پوشان کشورمان برای قطعی شدن صعودشان از 4 بازی باقیمانده فقط به سه امتیاز نیاز دارند و اگر فردا بتوانند عراق را در خانه شکست بدهند ضمن پیروزی سه‌گانه مقابل این حریف چغر جواز صعود به جام جهانی قطر را به دست می‌آورند.

تیم ملی برای بازی فردا با مشکلات ریز و درشت زیادی مواجه شده است. از کرونایی شدن بازیکنانی نظیر سردار آزمون، احمد نورالهی و مجید حسینی گرفته تا گرفتار شدن مهدی طارمی در فرودگاه‌های ترکیه به دلیل بارش برف و شرایط بد جوی! گفته می‌شود طارمی ممکن است بدون تمرین مجبور به بازی مقابل عراق شود. از سویی دیگر الهیار صیادمنش، پیام نیازمند و کریم انصاری فرد هم مجبور به تغییر مسیر پروازی خود شدند تا با دردسر کمتری خود را به اردوی تیم ملی برسانند.

البته تیم ملی عراق هم از ویروس کرونا در امان نبود و تست کرونا نشان داد؛ یاسر قاسم، مناف یونس و امجد عطوان 3 بازیکن کرونایی و غایب عراق مقابل تیم ملی کشورمان خواهند بود. عراقی‌ها تلاش کردند با اعتراض به تست کرونا شاید بتوانند با تست جدید مجوز بازی آنها را بگیرند که فیفا و ای اف سی این مساله را نپذیرفتند. عراق بدون داشتن بازیکن کرونایی در بازی رفت 3 بر صفر مقابل ما بازنده شد آنهم با دیک ادوکات اکنون این مربی هلندی دیگر هدایت عراق را برعهده ندارد. عراق بدون برد و با 4 مساوی و 2 شکست در رده پنجم جدول ایستاده و شکست در بازی فردا می‌تواند به معنای قطع امیدش از صعود به جام جهانی باشد. بنابراین آنها با تمام توان مقابل تیم کشورمان ظاهر خواهند شد.

غیبت بازیکنی مثل سردار آزمون می‌تواند از قدرت خط حمله تیم ملی کم کند بخصوص اینکه طارمی هم با شرایط بغرنج خود را به اردوی تیم ملی رسانده است ولی تیم ملی جمعی از بهترین‌ها را در اختیار دارد.از سویی دیگر اگر به خاطر شرایط کرونایی حضور تماشاگران دوباره ممنوع نشود تیم ملی با حضور 10 هزار تماشاگر شانس زیادی برای پیروزی و برپایی جشن صعود در ورزشگاه آزادی دارد. حضور تماشاگران انگیزه‌ای مضاعف به ملی پوشان ما خواهد داد.

تیم ملی کشورمان در روزهای گذشته تمرینات منظمی با حضور تمامی نفرات نداشته اما همه امیدوایم که این تیم ملی بازهم با درخشش و توانایی جوانان شایسته ایرانی و تدابیر کادرفنی برای سومین مرتبه متوالی عراق را شکست بدهد. در مرحله قبلی نیز عراق را شکست داده بودیم. به هر حال در پنجشنبه 7 بهمن همه ایران منتظر یک بازی خوب و یک برد ارزشمند هستند تا جشن صعود را در این روزهای کرونایی و سخت بگیریم و به جام جهانی سلام کنیم.

**برنامه مسابقات گروه A

ایران - عراق ساعت 18

لبنان - کره جنوبی 15:30

امارات - سوریه 18:30

**جدول گروه

1- ایران 16 امتیاز

2- کره جنوبی 14 امتیاز

3- امارات 6 امتیاز

4- لبنان 5 امتیاز

5- عراق 4 امتیاز

6- سوریه 2 امتیاز

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا