حسن بیگی: برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی تصمیمی نگرفته‌ام


حسن بیگی: برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی تصمیمی نگرفته‌ام

کاراته کای تیم رعد پدافند هوایی ارتش گفت: در صورت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته تمام تلاشم را می‌کنم که نفر اول مسابقات شوم.

باشگاه خبرنگاران جوان - پس از یک سال و نیم وقفه در برگزاری مسابقات سوپر لیگ کاراته به دلیل همه گیری ویروس کرونا در کشورمان و مسابقات تیم ملی کاراته امروز برگزار شد.

ابراهیم حسن بیگی، کاراته کای تیم رعد پدافند هوایی گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشورمان سازمان لیگ نتوانست سوپر لیگ کاراته را برگزار کند، اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا ما تمرینات منظمی نداشتیم، اما سعی کردیم آمادگی خودمان را حفظ کنیم و موفق شدیم جایگاه سوم سوپرلیگ را کسب کنیم و اگر ما در بخش کاتا نیز شرکت می‌کردیم، مطمئنا می‌توانستیم مدعی قهرمانی سوپر لیگ کاراته باشیم. فقط تیم دانشگاه آزاد اسلامی بودجه خوبی داشت، اما تیم رعد پدافند و پاس ناجا بودجه کمی داشتند و امیدوارم سال آینده حامیان مالی بیشتر در این مسابقات حضور داشته باشند.

تیم رعد پدافند هوایی ارتش فقط در بخش کومیته در مسابقات سوپر لیگ کاراته شرکت کرد و با این وجود موفق شد به صورت مشترک با تیم آوای رزم WMMF در جایگاه سوم مشترک این رقابت‌ها قرار گیرند.

او در مورد پیروزی مقابل ذبیح الله پورشیب کاراته مطرح تیم دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: من با ذبیح الله پورشیب چندین سال است که دوست هستم و او یکی از افتخارات کاراته ایران است. همه دیروز شاهد مسابقه خوبی از من و پورشیب بودند و من موفق شدم پیروز این دیدار شوم و همیشه برد و باخت‌ها وجود دارد.

حسن بیگی دیروز در یک دیدار مهم در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم موفق شد ذبیح الله پورشیب کاراته کای ملی پوش کشورمان را شکست دهد.

او در خصوص شرکت کردن در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته گفت: من یکی ۲ سال است که از اردوی تیم ملی دور بوده‌ام و در روز‌های آینده تصمیم می‌گیرم که آیا در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنم یا نه و اگر در مسابقات انتخابی شرکت کنم قطعا با تمام وجودم تلاش می‌کنم که نفر اول شوم و در بازی‌های آسیایی نماینده کشورمان باشم.

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در بخش مردان و بانوان چهاردهم و پانزدهم بهمن ماه در سالن فتح دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

تیم دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان سوپر لیگ کاراته شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی