شیعیان حضرت فاطمه زهرا(س) در قیامت از آتش جهنم در امان خواهند بود


شیعیان حضرت فاطمه زهرا(س) در قیامت از آتش جهنم در امان خواهند بود

آیت الله مقتدایی با اشاره به جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) در نزد پیامبر اکرم(ص)، گفت: پیامبر می فرمایند «من به سبب حضرت زهرا(س)، شیعیان او را در قیامت از آتش نجات می دهم» و این یعنی شیعیان این بانوی بزرگوار در آتش نمی سوزند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت الله «مرتضی مقتدایی» در ویژه برنامه «در محضر خوبان» که به مناسبت روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از طریق لاویو مراسمات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران پخش شد، با اشاره به فضیلت و جلالت صدیقه کبری(س)، اظهار داشت: امیدواریم به برکت فضل و کرمی که این بانوی بزرگوار نسبت به محبین اهل بیت علیهم السلام دارند مورد عنایت ایشان در دنیا و شفاعتشان در آخرت باشیم.

وی با اشاره به جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) در نزد پیامبر اکرم(ص)، افزود: پیامبر می فرمایند «من به سبب حضرت زهرا(س)، شیعیان او را در قیامت از آتش نجات می دهم» و این یعنی شیعیان این بانوی بزرگوار در آتش نمی سوزند.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: اگر می خواهیم مورد شفاعت حضرت فاطمه زهرا(س) قرار بگیریم باید در مسیر ایشان گام برداریم و با الگو گرفتن از این بانوی بزرگوار، همه کارهای ما مورد رضایت خداوند متعال باشد.

وی با اشاره به روایت دیگری از پیامبر اکرم(ص)، خاطرنشان کرد: حضرت می فرمایند «فاطمه(س) سواره وارد محشر می شود و زنان مؤمنه را به سوی بهشت راهنمایی می کند و این زنان کسانی هستند که 5 وعده نماز در شبانه روز به جای می آورند، ماه رمضان را روزه می گیرند، در صورت استطاعت حج خانه خدا را انجام می دهند، زکات مال خود را پرداخت می کنند و در دنیا مطیع همسر خود هستند.

آیت الله مقتدایی عمل به سیره و روش حضرت فاطمه زهرا(س) را عامل رستگاری دانست و گفت: هر کس این بانوی بزرگوار را الگوی خود قرار دهد، مورد رضایت خداوند خواهد بود و از عنایت و شفاعت حضرت برخوردار می شود.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان