افتتاح 121 پروژه توزیع برق سیستان و بلوچستان در ایام دهه فجر


افتتاح 121 پروژه توزیع برق سیستان و بلوچستان در ایام دهه فجر

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: 121 پروژه توسعه، بهینه سازی، اصلاح، روشنایی و برقرسانی با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا- خلیل عوض زاده بیان کرد: 77 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 367 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 212 دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم عملیاتی شبکه های قابل افتتاح است.

وی ادامه داد: 25 هزار و 562 خانوار با افتتاح این پروژه ها از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره مند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به افتتاح سه پروژه برق رسانی در روستاهای موتور بایگان شهرستان سراوان، خوشاب مک سوخته شهرستان گلشن و حیدر حوت شهرستان فنوج اشاره کرد و اظهار داشت: شبکه برق رسانی این روستاها با بهره مندی 151 خانوار و با اعتبار 30 میلیارد ریال افتتاح می شود.

وی در ادامه به پروژه‌های کلنگ زنی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود:51 پروژه کلنگ زنی با اعتبار 600 میلیارد ریال در بخش های توسعه، بهینه سازی، اصلاح، روشنایی و برقرسانی در مناطق مختلف این استان به زمین زده خواهد شد.

عوض زاده با بیان اینکه 31 هزار و 866 خانوار با کلنگ زنی این پروژه ها از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره مند خواهند شد تصریح کرد: 40 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 179 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 93 دستگاه ترانسفورماتور طی این پروژه ها احداث و راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش‌ از ۹۰ درصد پروژه‌ها در حوزه روستایی است ادامه داد:621 روستای سیستان و بلوچستان با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه‌ها از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره ‌مند خواهند شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان