زمینه‌سازی مشارکت و به‌کارگیری بیشتر اهل سنت در سطوح مختلف


زمینه‌سازی مشارکت و به‌کارگیری بیشتر اهل سنت در سطوح مختلف

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان گفت: یکی از سیاست های اعلام شده توسط ما مشارکت اهل سنت در مراحل تصمیم سازی، تصمیم گیری، اجرا و به کارگیری از میان اهل سنت در این مجموعه می‌باشد.

به گزارش ایسنا- آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار نیروهای اهل سنت جذب شده در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان افزود: با توجه به اینکه این مجموعه تحت عنوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و در امور اهل سنت فعالیت می کند یکی از سیاست های اعلام شده توسط ما مشارکت اهل سنت در مراحل تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرا و هم‌چنین به کارگیری اهل سنت در این مجموعه می‌باشد.

امام جمعه زاهدان افزود: شرایط کنونی را مطلوب ندانسته و معتقدیم باید تعداد بیشتری از اهل سنت را در بخش‌های مختلف مجموعه به کارگیری کنیم.

آیت‌الله محامی بیان داشت: با توجه به فضای استان تحقق چنین رویکردی مستلزم گذشت زمان است و حتی در مواردی خواستار معرفی افراد از بدنه اهل سنت جهت به کارگیری بودیم که کمتر کسی معرفی شد و یا فرد معرفی شده کارایی لازم را نداشت.

وی ادامه داد: امیدواریم با همین ارتباطات برقرار شده افراد توانمند دیگری از اهل سنت شناسایی و به تدریج به کارگیری شوند.

وی گفت: کاری که شروع شده یک راه نرفته است و ممکن است با سختی هایی همراه باشد اما باید با تعامل تلاش کنید تا کار به تدریج به نتیجه برسد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق