بی‌مرز بودن چابهار از حیث سرمایه‌گذاری توسعه بی‌انتها را به‌همراه دارد


بی‌مرز بودن چابهار از حیث سرمایه‌گذاری توسعه بی‌انتها را به‌همراه دارد

مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تسهیلگری در زیرساخت‌ها افزایش پیدا کند چرا که بی‌مرز بودن منطقه چابهار از حیث سرمایه گذاری توسعه بی‌انتها را به‌همراه دارد بیان کرد: حفظ وضعیت موجود در منطقه آزاد چابهار و برنامه ریزی راهبردی برای رسیدن به وضع مطلوب از اولویت برنامه کاری مدیران اجرایی است.

نصرالله ابراهیمی در نشست شورای اداری با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار با تاکید بر ضرورت اداره امورات منطقه آزاد چابهار با خرد جمعی ، کار گروهی و مشورت گفت: خدامحوری، اصل خدمتگزاری اسلامی و رعایت انصاف و همچنین وجدان کاری در انجام وظیفه و توجه به حقوق بیت المال بعنوان اصول مدیریت اجرایی لحاظ شود.

وی با بیان اینکه توزیع عادلانه زیرساخت‌ها به شتاب توسعه چابهار می‌انجامد اظهار کرد: اگر توازن و توزیع عادلانه منابع در زیرساخت‌های منطقه اتفاق می‌افتاد، شتاب پیشرفت در چابهار را بیشتر شاهد بودیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در کار باید همراه با سرعت، دقت و ارتقای کیفیت تلاش کنیم و با توکل به خدا، توجه به خردجمعی ، کارِ گروهی و مشورتی، امورات سازمان منطقه آزاد چابهار را اداره می‌کنیم.

وی تصریح کرد: سرمایه انسانی قوی ، توجه به علم و قانون از مهم‌ترین ارکان پیشرفت یک جامعه هستند و تصمیم‌های علمی بایستی مبتنی بر قانون باشد.

به گفته ابراهیمی؛ منطقه آزاد چابهار با جهت‌گیری و حرکت در مسیر پیشرفت از سنت پایه به دانش پایه می‌تواند به بخش‌های متعدد ملی کمک کند.

مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: دانشگاه یکی از ارکان اساسی ایده‌پردازی برای ارایه طرح های نو آورانه و مهم است که در همین راستا ایده‌های دانش‌بنیان با محوریت اشتغال، صنعت و تجارت را از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه مطالبه می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ماده ۶۵ احکام دائمی ( نحوه اداره مناطق آزاد کشور) یکی از موضوعات مهم و کلیدی بوده که به صورت جدی دنبال می کنیم. مدیران مناطق آزاد به نمایندگی از سوی دولت بالاترین مقام منطقه به شمار می روند و تمامی وظایف و اختیارات و مسئولیت های دستگاه های اجرایی دولتی مستقر در مناطق آزاد به استثنای نهادهای امنیتی و دفاعی بر عهده آنهاست.

ابراهیمی اظهار داشت: از نمایندان مردم در مجلس شورای اسلامی و دستگاه های نظارتی تقاضا می کنیم در اجرای صحیح این قانون به منظور تسهیل گری و سرعت بخشی در انجام وظایف قانونی مدیران مناطق آزاد ورود کنند تا شاهد اقتدار حاکمیتی بیشتری در حوزه تصمیم سازی و تصمیم گیری مناطق باشیم.

مسئول اداره منطقه آزاد چابهار عنوان کرد: هماهنگی با دستگاه های نظارتی در تصمیم های راهبردی منطقه، کمک قابل توجهی به سرعت بخشی اجرای برنامه های منطقه دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته