بیشترین شهید اقشار انقلاب مربوط به روحانیت است


بیشترین شهید اقشار انقلاب مربوط به روحانیت است

قم-ایرنا- نماینده ولی فقیه درسپاه علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: در بین اقشار مختلف مردم حوزه‌های علمیه با چهار هزار شهید روحانی بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سپاه حضرت علی بن ابیطالب(ع) قم، حجت الاسلام سیدحسن اکبری در دومین جلسه هماهنگی اعضاء کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور در مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم، با اشاره به اهداف برگزاری تجلیل و تکریم شهدای روحانی در سراسر کشور افزود: در سال ۹۸ اعضاء کنگره با مقام معظم رهبری دیدار داشتند و قرار بود این کنگره در تهران برگزار شود ولی باتوجه به فرمایشات ایشان ، کنگره اول اسفند ماه امسال در قم با سخنرانی رییس جمهور برگزار خواهد شد.

وی به ضرورت به میدان آمدن روحانیت در عرصه جهاد اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ روحانیت در عرصه‌ مبارزه و میدان مبارزه حضور جدّی و گسترده داشته و این موضوعی حائز اهمیت است.

این کنگره اول اسفندماه امسال با سخنرانی آیت الله رییسی رییس جمهور در مصلای شهر مقدس قم برگزار خواهد شد. تا قبل از برگزاری کنگره چهار نشست‌های مختلفی ترتیب خواهد یافت.

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در نشست ۱۳ بهمن ماه، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در نشست ۱۶ ماه جاری در موسسه امام خمینی(ره) و در نشست روز ۲۱ بهمن ماه جاری رییس مجلس شورای اسلامی در مدرسه فیضیه قم سخنرانی خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید