افزون بر 33 هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند


افزون بر 33 هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند

زاهدان- ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 33 هزار و 600 نفر از مردم آسیب دیده حوادث دیماه استان بوسیله نیروهای این جمعیت امدادرسانی شدند.

اکبر کیخاسالار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۶۲ مورد حادثه در این مدت به جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گزارش شد که ۲۷ مورد حادثه جاده ای، ۳۰ مورد سیل و آبگرفتگی، چهار مورد حادثه کوهستان و یک مورد ریزش آوار بوده است که توسط چهار هزار و ۶۰۱ نفر روز نجاتگر در قالب یک هزار و ۱۵۲ تیم عملیاتی به همراه ۱۷ دستگاه آمبولانس و ۶۵۳ دستگاه خودرو امدادرسانی شدند.

وی ادامه داد: افزون بر ۱۴ هزار و ۴۸۹ نفر از افراد آسیب دیده سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند و ۲ هزار و ۱۵۴ بسته غذایی بین آسیب دیدگان توزیع شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در این مدت ۴۰ مورد رهاسازی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان انجام شد.
وی افزود : در دیماه امسال به ۱۴۱ آسیب دیده از حوادث آتش سوزی منازل در سطح استان اقلام زیستی و معیشتی توسط جمعیت هلال احمر استان ارائه شده است.

کیخا سالار خاطر نشان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات