1200 سبد غذایی بین اقشار کم برخوردار شهرستان هیرمند توزیع شد


1200 سبد غذایی بین اقشار کم برخوردار شهرستان هیرمند توزیع شد

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع یک‌هزار و 200 سبد غذایی به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال به همت خیران داوطلب هلال احمر بین اقشار کم برخوردار شهرستان هیرمند خبر داد.

علیرضا میربهاء الدین روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سبدهای غذایی شامل موادغذایی نظیر برنج، روغن، گوشت مرغ، حبوبات و ماکارانی بوده که در ۴۴ روستای بخش قرقوری و مرکزی شهرستان هیرمند توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به فصل سرما تعدادی لباس گرم و کفش توسط خیران تهیه و بین نیازمندان مناطق محروم شهرستان هیرمند توزیع شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع هفت سری جهیزیه بین نوعروسان نیمروز خبر داد و افزود: در راستای حمایت از زوج‌های جوان و کمک به اقشار آسیب پذیر که توانایی تامین جهیزیه را ندارند، خیران داوطلب این شهرستان با کمک واحد داوطلبان هلال احمر اقدام به تامین جهیزیه برای زوج‌های روستاهای فقیر لشکری،میل نادر و ناصر آباد از توابع این شهرستان کردند.
وی گفت: اقلام اهدایی این خیرین به نوعروسان شامل فرش، گاز، کولر آبی، ست ظروف، چراغ و پتو بود که ارزش هر سری جهیزیه بیش‌از ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.
میربهاء الدین اظهارداشت: جمعیت هلال احمر با هدف تسکین آلام بشری و کمک به حفظ کرامت انسان‌ها با کمک خیران سعی دارد با تامین جهیزیه به زوج های کم برخوردار منطقه کمک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود/ تصاویر