«چهل‌تیکه» میزبان محمود پاک نیت می‌شود


«چهل‌تیکه» میزبان محمود پاک نیت می‌شود

برنامه تلویزیونی چهل‌تیکه این هفته میزبان محمود پاک نیت و دو هنرمند دیگر بود.

برنامه تلویزیونی " چهل‌تیکه " در برنامه‌های این هفته با سه میهمان همراه می‌شود؛ هنرمندانی که سال‌ها در حوزه تئاتر و سینما و تلویزیون هم مدیریت کرده و هم کارگردانی و ایفای نقش کرده‌اند. هوشنگ توکلی بازیگر و کارگردان در بسیاری از سریال‌ها، تئاترها و فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرده و او را به عنوان سازنده سریال شهید مدرس می‌شناسند.

او همسر فریده سپاه منصور و از هنرمندان صاحب سبک تئاتر، ‌رادیو و تلویزیون است. البته که برخی توکلی را در روی صحنه تئاترهای حرفه‌ای سنگلج دیده‌اند و بسیاری هم او را با نقش «دایی» در سریال «زیر تیغ» به یاد می‌آورند.

این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون امشب در حالی میهمانِ برنامه «چهل‌تیکه» می‌شود که چند هفته‌ای از پخشِ سری پنجم این برنامه می‌گذرد. برنامه‌ای که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی، به نوستالژی‌ها و ثبت خاطرات چهره‌های مطرح کشورمان می‌پردازد.

این هفته «چهل‌تیکه» مثلِ هفته گذشته که حمید لولایی، میهمان این برنامه تلویزیونی بود، محمود پاک‌نیت که به بازی در سریال‌های تاریخی و نقشِ ارباب و خان در بیشتر مجموعه‌های تلویزیونی شناخته می‌شود پنجشنبه و جمعه شب دو قسمت در این برنامه حضور دارد.

«چهل‌تیکه» میزبان محمود پاک نیت می‌شود

«چهل تیکه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی توانسته است در سال‌های گذشته خودش را به عنوان یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون مطرح کند تا به این ترتیب گنجینه‌ای از خاطرات و نوستالژی‌های چند نسل را ثبت و ضبط کند.

«چهل تیکه» از این به بعد سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت 21 پخش خواهد شد. تکرار هر برنامه روز بعدش ساعت 2 بامداد، ساعت 8 و ساعت 14 از شبکه نسیم پخش می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر