روحانیون بیش‌ترین شهید تاریخ انقلاب را داشته‌اند


روحانیون بیش‌ترین شهید تاریخ انقلاب را داشته‌اند

رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم گفت: از نظر قشری بیش‌ترین شهید در تاریخ انقلاب مربوط به روحانیت است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری در دومین جلسه هماهنگی اعضاء کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی در مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با اشاره به اهداف برگزاری تجلیل و تکریم ۴۰۰۰ شهید روحانی در سراسر کشور پرداخت و بیان کرد: در سال ۹۸ اعضاء کنگره با رهبرمعظم انقلاب دیدار داشتند و قرار بود این کنگره در تهران برگزار شود ولی باتوجه به فرمایشات رهبرانقلاب کنگره در قم اول اسفند ماه امسال با سخنرانی دکتر رئیسی ریاست محترم جمهوری برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در ادامه به ضرورت به میدان آمدن روحانیت در عرصه جهاد اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ روحانیّت در عرصه‌ی مبارزه و میدان مبارزه حضور جدّی و گسترده داشته و این موضوعی حائز اهمیت است.

وی افزود: به برکت حرکت عظیمی که امام بزرگوار ما، به توفیق و با هدایت الهی و پشتیبانی که این ملّت انجام داد ؛ روحانیّت واقعاً وارد میدان مبارزه شد و بیش از ۴۰۰۰ شهید روحانی تقدیم انقلاب شد که در طول تاریخ اسلام از نظر قشری این میزان بی سابقه است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها