میربانی «چهل تیکه» از اربابِ پس از باران


میربانی «چهل تیکه» از اربابِ پس از باران

برنامه تلویزیونی چهل‌تیکه این هفته میزبان محمود پاک نیت و دو هنرمند دیگر بود.

میربانی «چهل تیکه» از اربابِ پس از باران

به گزارش راهبرد معاصر، برنامه تلویزیونی "چهل‌تیکه" در برنامه‌های این هفته با سه میهمان همراه می‌شود؛ هنرمندانی که سال‌ها در حوزه تئاتر و سینما و تلویزیون هم مدیریت کرده و هم کارگردانی و ایفای نقش کرده‌اند. هوشنگ توکلی بازیگر و کارگردان در بسیاری از سریال‌ها، تئاتر‌ها و فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرده و او را به عنوان سازنده سریال شهید مدرس می‌شناسند.

او همسر فریده سپاه منصور و از هنرمندان صاحب سبک تئاتر، رادیو و تلویزیون است. البته که برخی توکلی را در روی صحنه تئاتر‌های حرفه‌ای سنگلج دیده‌اند و بسیاری هم او را با نقش «دایی» در سریال «زیر تیغ» به یاد می‌آورند.

این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون امشب در حالی میهمانِ برنامه «چهل‌تیکه» می‌شود که چند هفته‌ای از پخشِ سری پنجم این برنامه می‌گذرد. برنامه‌ای که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی، به نوستالژی‌ها و ثبت خاطرات چهره‌های مطرح کشورمان می‌پردازد.

این هفته «چهل‌تیکه» مثلِ هفته گذشته که حمید لولایی، میهمان این برنامه تلویزیونی بود، محمود پاک‌نیت که به بازی در سریال‌های تاریخی و نقشِ ارباب و خان در بیشتر مجموعه‌های تلویزیونی شناخته می‌شود پنجشنبه و جمعه شب دو قسمت در این برنامه حضور دارد.

«چهل تیکه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی توانسته است در سال‌های گذشته خودش را به عنوان یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون مطرح کند تا به این ترتیب گنجینه‌ای از خاطرات و نوستالژی‌های چند نسل را ثبت و ضبط کند.

«چهل تیکه» از این به بعد سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت ۲۱ پخش خواهد شد. تکرار هر برنامه روز بعدش ساعت ۲ بامداد، ساعت ۸ و ساعت ۱۴ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر