عاملان ناامنی‌های اخیر بهبهان دستگیر شدند


عاملان ناامنی‌های اخیر بهبهان دستگیر شدند

اهواز - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری عاملان ناآرامی‌های اخیر شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت سفیدپوست روز چهارشنبه در تشریح جزییات این خبر گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی، با برنامه ریزی مستمر و به منظور برخورد قاطع با مخلان امنیت و هنجار شکنی برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و با هماهنگی با مقام قضایی، توسط ماموران پلیس شهرستان بهبهان در مدت ۴۸ ساعت عملیاتی شد.

وی افزود: یکی از دستاوردهای این طرح دستگیری سارقان موبایل قاپی است که اقدام به ضرب و جرح مالباختگان به وسیله چاقو می‌کردند که با اقدام هوشمندانه پلیس آگاهی دستگیر و تحویل مراجع محترم قضایی شده و روانه زندان شدند.

وی ادامه داد:در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، تعدادی کارگاه ضایعاتی و سمساری در بهبهان مورد بازرسی قرار گرفت که از آنها تعداد ۳۰۰ گرم مواد مخدر، ۲ حلقه بافور، تعدادی کنتور آب و باتری خودرو سواری، مقداری آهن آلات و سه دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و همچنین تعداد ۱۰ باب قلیانسرا به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی پلمپ شدند.

سرهنگ سفید پوست گفت: با تلاش مستمر و اقدام اطلاعاتی ۲ نفر از عاملان آتش‌سوزی عمدی یک دستگاه خودروی پراید متعلق به یکی از شهروندان شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با اقدام اطلاعاتی سارق پمپ‌ها و تجهیزات شبکه آب اراضی کشاورزی روستاه‌های دودانگه و کیکاووس در هفته‌های گذشته را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی هنگام تردد در جاده رامهرمز - بهبهان دستگیر کردند.

وی افزود: در این راستا ۲ نفر مالخر اموال مسروقه که پمپ های مسروقه را خریداری کرده بودند، شناسایی و ضمن دستگیری، اموال مسروقه نیز از آنان کشف و انبار ضایعاتی مرتبط نیز پلمپ شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج