گل پور: بعد از مشورت با بزرگان فوتسال، تصمیم گرفتم سرمربی راگا شوم


گل پور: بعد از مشورت با بزرگان فوتسال، تصمیم گرفتم سرمربی راگا شوم

سرمربی تیم فوتسال راگای تهران گفت: بعد از مشورت با چند نفر از بزرگان فوتسال، پیشنهاد راگا را برای سرمربیگری قبول کردم.

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم فوتسال راگای تهران که امسال چندان وضعیت خوبی در جدول مسابقات لیگ برتر ندارد، شب گذشته مهدی گل پور را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کرد.

مهدی گل پور سرمربی تیم فوتسال راگای تهران گفت: مسئولان راگا از مدت‌ها قبل با من صحبت کرده بودند تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرم اما هر بار بنا به دلایل مختلفی پیشنهاد آن‌ها را نپذیرفتم. در نهایت به حساب رفاقتی که با چند بازیکن قدیمی این تیم و به خصوص موسی حسندوست داشتم و بعد از مشورت با چند نفر از بزرگان فوتسال تصمیم گرفتم سرمربیگری این تیم را قبول کنم.

تیم فوتسال راگای تهران سال ۹۸ در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور داشت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی برسد. این تیم دومین سال حضور خود را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد. آن‌ها تا قبل از بازی هفته بیستم با ۱۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار داشتند و برای رسیدن به بالای جدول کار سختی دارند.

سرمربی تیم فوتسال راگا گفت: من سال ۹۸ به عنوان مربی در راگا حضور داشتم و موفق شدیم با این تیم به لیگ برتر صعود کنیم. درست است که ما اکنون در پایین جدول قرار داریم، اما فاصله چندان زیادی با تیم‌های بالای جدولی نداشته و می‌توانیم خودمان را به آن‌ها برسانیم. تیم دوزادهم جدول که ما هستیم با تیم دهم فقط ۵ امتیاز فاصله دارد.

بیشتر بخوانید

لیگ برتر فوتسال/ مدعیان به خط شدند

تیم فوتسال راگای تهران روز جمعه در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر باید به مصاف گیتی پسند اصفهان برود و این اولین بازی مهدی گل پور به عنوان سرمربی در تیم راگا است.

سرمربی تیم راگای تهران گفت: ما روز جمعه بازی بسیار سختی برابر گیتی پسند داریم و متاسفانه ۳ بازیکن اصلی ما به خاطر آسیب دیدگی در این بازی حضور ندارند. در هر صورت ما با تمام توان به مصاف گیتی پسند می‌رویم و امیدوارم بتوانیم امتیاز خوبی از این بازی کسب کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی