ساخت بزرگ‌ترین ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکترونیکی EAF در زنجان


ساخت بزرگ‌ترین ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکترونیکی EAF در زنجان

مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین گفت: بزرگ‌ترین ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکترونیکی EAF برای اولین‌بار در کشور با توان 55MVA توسط ایران ترانسفو طراحی و ساخته شد.

علی ملک ظهر امروز (۶ بهمن‌ماه) در حاشیه بازدید از پروژه طراحی و ساخت بزرگ‌ترین ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکترونیکی EAF در زنجان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: گروه بزرگ ایران ترانسفو با خودباوری، نظم، تلاش و مهندسی با یک مدیریت عالی بود که می‌تواند پشتوانه صنعت کشور باشد.

وی با بیان اینکه اولین ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکترونیکی EAF برای اولین‌بار در کشور با توان ۵۵MVA توسط شرکت ایران ترانسفو ساخته شد، افزود: مجتمع صنعتی اسفراین برای خرید این دستگاه از خارج از کشور شاید حدود ۳ میلیون یورو خروج ارز داشتیم که شرکت ایران ترانسفو با نیمی از این قیمت ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکترونیکی EAF را ساخت و از خروج ارز از کشور جلوگیری کرد.

این مسئول با بیان اینکه شرکت ایران ترانسفو راهی را باز کرد تا بتوانند از صنعت فولاد که در اوج سرمایه‌گذاری بوده که در کشور نیز ظرفیت‌های زیادی در این صنعت تعریف شده است، تصریح کرد: اولین سفارش ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکترونیکی EAF برای اولین‌بار در کشور با توان ۵۵MVA توسط مجتمع صنعتی اسفراین انجام شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج