تشدید نظارت بر اصناف شمیرانات با افزایش بازرسان بسیجی


تشدید نظارت بر اصناف شمیرانات با افزایش بازرسان بسیجی

تهران- ایرنا- فرماندار شمیرانات اعلام کرد: احکام 18 بازرس بسیجی این شهرستان در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار در قالب طرح شهید امانی صادر شد.

به گزارش ایرنا از روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، سید مهدی ساداتی با اشاره به ضرورت تقویت نظارت از صنوف گفت: با افزوده شدن ۱۸ بازرس بسیجی در سطح شهرستان، نظارت بر عرضه و قیمت کالاهای اساسی با دقت بیشتری صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان با هدف پیشگیرانه به انجام وظیفه بپردازند و با دقت نظر به ارائه گزارش تخلفات اقدام کنند.

ساداتی تاکید کرد: اجرای موفق طرح شهید امانی به نگاه تیزبین بازرسان بستگی دارد و می‌تواند در کنترل قیمت‌ها در ماه‌های پایان سال موثر باشد.

نهضت سوادآموزی شمیرانات رتبه نخست استان تهران در پوشش افراد بی‌سواد را کسب کرد

تشدید نظارت بر اصناف شمیرانات با افزایش بازرسان بسیجی

فرماندار شمیرانات اعلام کرد: ۹۷ درصد از حجم ابلاغی شهروندان بی‌سواد شمیرانات تحت پوشش آموزش هستند و نهضت سوادآموزی شهرستان برای دومین سال مستمر رتبه نخست را کسب کرد.

مسئول پشتیبانی نهضت سوادآموزی شمیرانات در دیدار با نوشین تابش کارشناس مسئول نهضت سواد آموزی این شهرستان با اشاره به ضرورت ریشه‌کن شدن بی‌سوادی در منطقه اظهار داشت: سواد نعمتی است که اعتماد به نفس، انجام کارهای گروهی، عزت نفس، سلامت اجتماعی و روانی را برای فرد به ارمغان می‌آورد و فرد بی سواد رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی منزوی و محصور می‌شود که این اتفاقات زمینه ساز بروز آسیب اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق، بزه‌کاری، افزایش نزاع و درگیری در جامعه می‌شود.

وی ابراز کرد: کسب رتبه نخست تحت پوشش حجم ابلاغی بیسوادی در تهران در دو سال پیاپی نشان از اهتمام مسئولان و انگیزه یادگیری و باسوادی در مردم است. ۲۵۶ نفردر مجموع مطابق با حجم ابلاغی تحت اموزش هستند که به تناسب ۹۰ درصد کلاس ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: تنها مرکز یادگیری محلی سواد آموزی نیز در شمیرانات و محله گلابدره قرار دارد که ۱۰۰ نفر را در بازه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال و دوره ابتدایی تحت آموزش دارد.

ساداتی گفت: ۹۷ درصد افراد از حجم ابلاغی در سه دوره سوادآموزی، تحکیم و انتقال که در مدت دو سال است در کلاس‌های اول تا ششم تحصیل می‌کنند.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و بخش‌های لواسانات (شهر لواسان و ۲۰ روستا) و رودبار قصران (شهرهای اوشان، فشم، میگون و شمشک، دربندسر و ۱۶ روستا) با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک