لایو درباره مهارت سرمایه‌گذاری / چگونه از سرمایه خود مراقبت کنیم؟


لایو درباره مهارت سرمایه‌گذاری / چگونه از سرمایه خود مراقبت کنیم؟

سردبیر تجارت‌نیوز به همراه یک کارشناس بازارهای مالی در یک مصاحبه زنده قرار است به این سوال پاسخ دهند که چگونه می‌توان از سرمایه‌های خود مراقبت کرد؟ نوشته لایو درباره مهارت سرمایه‌گذاری / چگونه از سرمایه خود مراقبت کنیم؟ (https://tejaratnews.com/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c)...

به گزارش تجارت‌نیوز، تنها طی پنج ماه فعالیت دولت ابراهیم رئیسی و در دوره وزارت احسان خاندوزی شاخص هم وزن بورس بیش از ۳۲ درصد افت داشته است. در واقع طی این پنج ماه ارزش دارایی بخشی از سهامداران به یک سوم رسیده است. این اتفاق تنها در بورس و تنها مربوط به مقطع زمانی فعلی نیست. امنیت سرمایه‌گذاری در ایران در کمتر دوره‌ای وضعیت نگران‌کننده نداشته و معمولا به دلایل مختلف مورد تهدید بوده است.

اما چگونه می‌توان سرمایه‌های خود را به باد نداد و از سرمایه‌های خود مراقبت کرد؟

ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز به همراه محمد مهدی سماواتی، کارشناس بازارهای مالی در یک مصاحبه زنده قرار است به سوالات امیر واقفی، سردبیر رسانه بی‌تیتر پاسخ دهند که چگونه مردم می‌توانند از سرمایه‌های خود مراقبت کنند؟

این لایو را در اینجا و از ساعت ۱۹ تا ۲۰ روز چهارشنبه، ششم بهمن ماه امسال می‌توانید مشاهده کنید.

لایو درباره مهارت سرمایه‌گذاری / چگونه از سرمایه خود مراقبت کنیم؟لایو درباره مهارت سرمایه‌گذاری / چگونه از سرمایه خود مراقبت کنیم؟
این لایو با موضوع امنیت سرمایه‌گذاری قرار است برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟