سرپرست فرمانداری بروجرد: روستاها خط مقدم جنگ اقتصادی هستند


سرپرست فرمانداری بروجرد: روستاها خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

بروجرد - ایرنا - سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: روستاها خط مقدم مبارزه با دشمن در جنگ اقتصادی هستند و باتوجه به تحریم کشور باید در خصوص تقویت تولید و اشتغال روستاییان با درایت عمل کرد.

به گزارش ایرنا مجید منعمی روز چهارشنبه در همایش دهیاران و شوراهای بخش مرکزی، شیروان و اشترینان افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری روستاها کانون تولید و ارزش آفرینی هستند بنابراین باید بر اساس ضریب محرومیت شناسایی شوند و زمینه تولید و اشتغال آنها فراهم شود.

وی با بیان اینکه بی توجهی به روستاها موجب مشکلات معیشتی، سیاسی، فرهنگی و مهاجرت می شود ادامه داد: طی سال های اخیر با توجه به توسعه ای که در روستاها صورت گرفته است شاهد مهاجرت معکوس هستیم.

منعمی با اشاره به اینکه بروجرد بیش از ۲۰۰ روستا دارد افزود: روستاهای شهرستان بر اساس ضریب محرومیت، تعداد سکنه و امکانات شناسایی می شوند و رفع مشکلات و کمبودهای آنها بر اساس اولویت در دستورکار قرار خواهد گرفت.

وی بر ضرورت ایجاد اشتغال در روستا باهدف افزایش تولید و جلوگیری از مهاجرت تاکید کرد و گفت: شورا و دهیاری ها باید کارکرد هم راستا داشته باشند و در مسیر توسعه روستا تلاش کنند.

وی گفت: روستا های بروجرد در برف اخیر با کمبود تجهیزات مواجه بودند که از راهداری کمک گرفته شد و پیگیری برای افزایش اعتبار راه روستایی و تجهیز دهیاری ها در حال انجام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری