نورافکن دوباره در چپ تیم ملی؟(عکس)


ملی‌پوش چپ پای سپاهان این شانس را دارد تا دوباره مقابل عراق در ترکیب قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن که پس از حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی شرایط بهتری برای بازی پیدا کرده و توانسته فرصت بیشتری پیدا کند و در ترکیب قرار بگیرد، احتمال دارد فردا نیز جزو ۱۱ بازیکن اصلی در دیدار مقابل عراق باشد و همانند دیدار رفت از ابتدا به‌کار گرفته شود.

این مدافع چپ که فصل موفقی در سپاهان پشت سر می‌گذارد و یکی از نفرات موثر طلایی‌پوشان است، در ۶ مسابقه گذشته تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی یک‌بار نیمکت‌نشین بود، در یک مسابقه به دلیل محرومیت حضور نداشت، در یک بازی به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و سه حضور در ترکیب را نیز تجربه کرد.

نورافکن که نخستین حضور ۹۰ دقیقه‌ای خود در یک مسابقه رسمی تیم ملی ایران را در دور رفت مرحله مقدماتی مقابل عراق تجربه کرد، حالا با شرایط خوبی که در رده باشگاهی و تمرینات روزهای گذشته تیم ملی داشته، به نظر می‌رسد بتواند دوباره به ترکیب ۱۱ نفره برسد و در جشن صعود نقش داشته باشد.

میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی و حتی وحید امیری ازجمله گزینه‌های حضور در دفاع چپ تیم ملی مقابل عراق هستند، اما با توجه به دیدارهای گذشته تیم ملی به نظر می‌آید اسکوچیچ دوباره از نورافکن استفاده کند و این بازیکن را در ترکیب مسابقه فردا قرار بدهد.

نورافکن دوباره در چپ تیم ملی؟(عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول