افزایش درگیری کودکان به کرونا در این شهر


افزایش درگیری کودکان به کرونا در این شهر

به گزارش بهداشت نیوز (https://behdasht.news/)، محمود پرهام در جلسه ستاد ویروس کرونا اظهار داشت: علایم گوارشی و تنفسی کودکان مبتلا به ویروس کرونا را شاهد هستیم و باید بیمارستان‌ها در حالت «آماده‌باش»...

به گزارش بهداشت نیوز، محمود پرهام در جلسه ستاد ویروس کرونا اظهار داشت: علایم گوارشی و تنفسی کودکان مبتلا به ویروس کرونا را شاهد هستیم و باید بیمارستان‌ها در حالت «آماده‌باش» باشند.

وی خاطرنشان کرد: آمار ویروس کرونا و بستری ها در استان قم به صورت تصاعدی در حال افزایش و این بسیار خطرناک است و می تواند بار دیگر تمام بیمارستان ها را پر کند.

وی تاکید کرد: از همشهریان تقاضا می کنیم که مسائل بهداشتی را رعایت کنند و در تجمعات شرکت نکنند.

وضعیت کرونایی استان قم که از روز پنجم آذرماه امسال به رنگ آبی درآمده بود، از چهارم بهمن‌ماه جاری، باردیگر به رنگ زرد درآمد.

ویروس «کرونا» موجب بیماری عفونی «کووید-۱۹» می‌شود و ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و از جمله راه‌های انتقال آن عطسه، سرفه، دست‌دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می‌کنند، افراد علاوه بر پرهیز از دست‌دادن، روبوسی و حضور در مرکزهای عمومی؛ به‌ هنگام عطسه لازم است، جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از «ماسک»، «فاصله‌گذاری اجتماعی» و «پرهیز از مسافرت‌های غیرضروری» و همچنین «تزریق واکسن» توصیه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی