انتقام آتشین از وکیل و پسرش در دفتر وکالت


انتقام آتشین از وکیل و پسرش در دفتر وکالت

مرد انتقامجو در اقدامی هولناک پدر و پسری را در دفتر وکالتشان در برج نگین ستارخان به آتش کشید.

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از رکنا، صبح امروز چهارشنبه ۶ بهمن ماه، آتش سوزی عمدی در طبقه چهارم برج نگین در خیابان ستارخان به ایستگاه شماره ۷۷ آتش نشانی و مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان، امدادگران اورژانس و نیرو‌های آتش نشانی در محل حادثه برای تحقیقات و امدادرسانی حاضر شدند.

پس از اطفا حریق توسط نیرو‌های آتش نشانی و انتقال مجروحان توسط امدادگران اورژانش به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری تحقیقات پلیسی آغاز شد.

ماموران پلیس در تجسس‌های ابتدایی پی بردند، مرد ۴۰ ساله به دفتر وکالت در طبقه چهارم برج نگین مراجعه کرده و به دلیل اختلافات شخصی با بطری بنزین پدر و پسری را در محل کارشان آتش زده و پا به فرار گذاشته است.

ماموران پلیس که دیدند دوربین‌های مداربسته دفتر وکالت در آتش سوزی سوخته است به سراغ دوربین در ورودی برج تجاری نگین رفتند و صحنه ورود و خروج متهم را لحظه به لحظه تماشا کردند و اقدامات برای دستگیری مرد آتش افروز کلید زده شد.

در ادامه مشخص شد پدر و پسر مجروح شده در حادثه آتش سوزی توسط اهالی برج نگین از دل آتش نجات پیدا کردند و بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شدند.

پس از بررسی صحنه جرم، دفتر وکالت برای تحقیقات تکمیلی در اختیار تیم پلیس قرار گرفت.

گفتگو با مجروح آتش سوزی برج نگین

برای گفتگو با مجروحان حادثه به بیمارستان سوانح سوختگی شهیدمطهری رفتم. پدر خانواده دچار ۸۰ درصد سوختگی شده و پسرش ۴۰ درصد سوخته است. پسر جوان با صورت و ۲ دست سوخته درخصوص آتش سوزی عمدی در دفتر وکالت پدرش در مورد چگونگی این حادثه با خبرنگار رکنا صحبت کرد.

چه اتفاقی افتاد؟

چندی قبل پدرم مردی را از زندان آزاد کرد. حتی ۳۰۰ میلیون تومان هم به او کمک کردیم، اما او به دفتر وکالت آمد و اقدام به آتش زدن پدرم و دفتر کار پدرم کرد.

انگیزه اش چه بود؟

او اختلال دوقطبی داشت به همین دلیل اقدام به آتش سوزی کرد.

متهم چگونه شعله آتش را روشن کرد؟

در ابتدا روی پدرم بنزین ریخت و بعد با فندک آتش را روشن کرد.

شما در دفتر وکالت بودی؟

بله من پدرم را از دل آتش به بیرون کشیدم.

آتش را چگونه خاموش کردید؟

یکی از همسایه‌ها به صحنه آتش سوزی آمد و با پتو آتش روی پدرم را خاموش کرد و پدرم را نجات داد.

مرد آتش افروز درگذشته به چه جرمی زندان رفته بود؟

نمی‌دانم. پدرم از پرونده متهم اطلاع دارد.

از پلیس چه درخواستی دارید؟

حادثه را پیگیری کنند؛ بنابراین گزارش، پرونده حادثه آتش سوزی برج نگین در کلانتری ۱۱۸ ستارخان تشکیل شد و دستگیری مرد آتش افروز در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها