امیدواریم بازدید مسئولان از مساجد نتایج ملموسی به همراه داشته باشد


امیدواریم بازدید مسئولان از مساجد نتایج ملموسی به همراه داشته باشد

حجت‌الاسلام واشقانی فراهانی با اشاره به بازدید برخی از مدیران شهری از مسجد امام رضا(ع) دهکده المپیک، گفت: ان شاءالله این بازدیدها به افزایش حمایت های مادی و معنوی از مساجد منجر شود.

حجت الاسلام والمسلمین «علی واشقانی فراهانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه شهردار منطقه 22 و تیمی به نمایندگی از شورای شهر تهران، روز چهارشنبه، 30 دی ماه از مسجد امام رضا(ع) دهکده المپیک بازدید کرد، اظهار کرد: این مدیران با حضور در بخش های مختلف این مسجد، از میزان فعالیت های این خانه خدا ابراز رضایت و حتی شگفتی کردند.

امام جماعت مسجد امام رضا (ع) (واقع در تهران، دهکده المپیک) افزود: این مدیران همچنین با ابراز خوشحالی از باز بودن در این مسجد در طی شبانه روز، وعده هایی برای حمایت از مسجد امام رضا (ع) برای تداوم برقرار بودن این خانه خدا دادند.

وی اضافه کرد: تیمی که از شورای اسلامی شهر تهران در مسجد امام رضا (ع) حضور یافت، از ما درخواست کرد که طی هفته اول بهمن ماه، در محل این شورا حضور یابند و گزارشی مفصل از خدمات بی سابقه مسجد امام رضا (ع) به کارگروه فرهنگی این شورا ارائه کنیم. امیدواریم این رفت و آمدها موجب اختصاص یافتن بودجه و حمایت مادی و معنوی از این مسجد شود.

واشقانی فراهانی گفت: تاکنون مدیران مختلفی از مسجد امام رضا (ع) بازدید کردند که مشاوران و معاونان وزاری مختلف به ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرهنگی قوه قضائیه از جمله آنها هستند. امیدواریم اولا حضور مدیران در دوره دولت جدید افزایش یابد و ثانیا نتجیه ملموس و مشخصی برای مساجد داشته باشد و صرفا به حضور ختم نشود.

وی اضافه کرد: اهالی مسجد امام رضا (ع) به ویژه کارگران آن با انگیزه مضاعف خدمت به دین و مردم را دنبال می کنیم و با وجود اینکه از مشاهده شدن توسط رسانه ها و مدیران دستگاه ها خوشحال هستیم، ولی اگر این دیده شدن، به همین دیده شدن ختم شود و حمایتی در پی نداشته باشد، باز هم برای کسب رضایت خدا کار خود را انجام می دهیم.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا