بیش از یک میلیون و 140 هزار دُز واکسن در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شد


بیش از یک میلیون و 140 هزار دُز واکسن در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شد

یاسوج- ایرنا- رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: یک میلیون و 140 هزار و 458 دُز واکسن در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شده که این تعداد در مجموع 80 درصد واکسن تحویلیبه این استان است .

محسن رضائیان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: از ابتدای توزیع واکسن تاکنون یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۱۳۳ دُز واکسن تحویل دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شده است.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۸ نفر دُز اول، ۴۹۱ نفر دُز دوم و ۲ هزار و ۹۰۱ نفر هم دُز سوم را دریافت کردند،

رضائیان با بیان اینکه سه هزار و ۶۲۴ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته واکسینه شدند، تصریح کرد: تاکنون ۵۲۲ هزار و ۹۶۸ نفر از مردم کهگیلویه و بویراحمد دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

رئیس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: ۴۶۹ هزار و ۳۱۰ نفر دُز دوم، ۱۴۶ هزار و ۷۳۱ نفر دُز سوم و یک هزار و ۴۴۹ نفر دُز یادآور را تزریق کردند.

رضائیان، جمع کل واکسن تزریق شده در استان را یک میلیون و ۱۴۰ هزار و ۴۵۸ دُز دانست و عنوان کرد: ۸۰.۷ درصد واکسن تحویلی به استان تزریق شده است.

وی با اشاره به موجودی ۲۶۴ هزار و ۷۱۱ دز واکسن کرونا در استان، تاکید کرد: سینوفارم و برکت بیشترین واکسن‌های تزریقی در استان بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق