اغلب مناطق استان زنجان مه آلود است


اغلب مناطق استان زنجان مه آلود است

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: در حال حاضر اغلب مناطق این استان مه آلود است و شاهد بارش های پراکنده و خفیف در برخی نقاط هستیم.

حسین سلطانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی وزش باد در مناطق کوهستانی و گردنه های استان منجر به وقوع کولاک خواهد شد.

وی، سرعت وزش باد در سطح استان را تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و اظهار داشت: سامانه بارشی از اواخر وقت امروز از استان خارج خواهد شد و از روز جمعه شرایط پایداری در حاکم می شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه تا اواسط بهمن ماه جاری بارندگی چشمگیری در استان رخ نخواهد داد، تصریح کرد: از روز جمعه دمای هوا در نقاط مختلف استان کاهش خواهد یافت.

وی دمای فعلی زنجان را ۲ درجه سانتیگراد زیرصفر بیان کرد و افزود : این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۴ درجه سانتیگراد افزایش دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان، خیرآباد را با ۱۵ درجه سانتیگراد زیر صفر و چورزق را ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...