معرفی ارز دیجیتال آوی


ارز دیجیتال یکی از موضوعاتی است که اخیرا زیاد شنیده‌ایم و افراد زیادی را به خود علاقه‌مند کرده است. بازار ارزهای دیجیتال به رهبری رمزارز بیت کوین توانسته است در سالیان اخیر...

ارز دیجیتال یکی از موضوعاتی است که اخیرا زیاد شنیده‌ایم و افراد زیادی را به خود علاقه‌مند کرده است. بازار ارزهای دیجیتال به رهبری رمزارز بیت کوین توانسته است در سالیان اخیر به صورت گسترده‌ای رشد کند و سرمایه زیادی را جذب خود کرده است. هم‌اکنون بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از بازارهای بزرگ دنیا شناخته می‌شود و رفته رفته محبوبیت آن در حال افزایش است. در دنیای ارزهای دیجیتال، به جز بیت کوین ارزهای موفق دیگری نیز وجود دارند که توانسته‌اند توجه کاربران متعددی را خود جلب کنند. یکی از این ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال آوی است که توسط پلتفرم محبوب آوی به وجود آمده است.

 معرفی ارز دیجیتال آوی

آوی (AAVE) چیست؟

آوی (AAVE) یک پروتکل مالی است که به صورت غیر متمرکز عمل می‌کند. در پلتفرم آوی نحوه عملکرد به این صورت است که وام‌دهندگان دارایی‌ها و سرمایه‌های خود را در شبکه نقدینگی آوی واریز می‌کنند و از این طریق می‌توانند به درآمدزایی بپردازند.

متقاضیان دریافت وام نیز می‌توانند از شبکه آوی برای دریافت وام استفاده کنند. همچنین باید ذکر کرد که وام‌گیرندگان برای اخذ وام بایستی از ارز دیجیتال به عنوان وثیقه استفاده کنند. 

پلتفرم آوی ارز دیجیتال اختصاصی خود را نیز به وجود آورده است. نام این رمز ارز همانند نام خود پلتفرم، آوی است. ارز دیجیتال آوی با نماد AAVE، رمز ارزی است که توسط این پلفترم به وجود آمده است تا به گسترش پلتفرم آوی کمک کند. ارز دیجیتال آوی با هدف دریافت وام یا وام دادن خلق شده است تا بتواند با ایجاد یک بستر مناسب و شفاف خدمات جامع و خوبی را به کاربران ارائه دهد.

پیدایش آوی

تیم پروژه آوی با استفاده از مدیران کارآمد و مجرب توانسته است روند خوبی را دنبال کند و کاربران این پلتفرم در حال افزایش است. از مدیران کار بلد این مجموعه می‌توان به اشخاص Stain Kulechov و Lazaro Gustave اشاره کرد که از زمان پروژه ETHLend در تیم آوی حضور دارند و در روند مثبت آوی نقش موثری را ایفا کرده‌اند. همچنین جالب است بدانید که آوی یک لغت فنلاندی به معنای شبح است.

 معرفی ارز دیجیتال آوی

ویژگی‌های آوی

آوی یک پلتفرم بر اساس تکنولوژی بلاک چین است که برای دادن وام و اخذ وام به وجود آمده است. همان طور که گفته شد افراد می‌توانند سرمایه خود را در بستر آوی قرار دهند تا وام گیرندگان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. وام‌دهندگان می‌توانند از این طریق به درآمدزایی بپردازند. وام گیرندگان بایستی برای دریافت وام از ارز دیجیتال به عنوان وثیقه استفاده کنند. در واقع می‌توان گفت پلتفرم آوی یک سیستم وام‌دهی است که از روش همتا به همتا استفاده می‌کند.

پلتفرم آوی توانسته است با ایجاد یک بستر وسیع و مناسب، نقدینگی مناسبی را فراهم کند تا افراد بتوانند در این بستر به عنوان وام‌دهنده و وام‌گیرنده فعالیت کنند.

پلتفرم آوی از ارزهای دیجیتال متنوع و بسیاری پشتیبانی می‌کند. از جمله ارزهایی که توسط این پلتفرم پشتیبانی می‌شوند می‌توان به ارزهای اتریوم، دای، رپد بیت کوین، تتر و غیره اشاره کرد.

نحوه عملکرد 

اگر قصد دارید در این پلتفرم به عنوان ارائه دهنده وام باشید و از این طریق به درآمدزایی بپردازید. بایستی از گزینه پرداخت استفاده کنید و در لیست ارزهای دیجیتال موجود، ارز مدنظر را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید.

اگر قصد دارید به عنوان دریافت کننده وام از این شبکه بهره گیرید، بایستی از گزینه قرض گرفتن استفاده کنید و از لیست ارزهای دیجیتال موجود، ارز مدنظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید وام دریافت کنید.

این که چه میزان قادر خواهید بود وام دریافت کنید به مقدار سرمایه و دارایی‌های موجود شما در پلتفرم آوی بستگی دارد.

 معرفی ارز دیجیتال آوی

خرید ارز دیجیتال آوی

ارز دیجیتال آوی، ارزی است که توسط پلتفرم آوی خلق شده است. در ابتدا نام این ارز دیجیتال، ETHLend بود و با این نام عرضه شده بود. پس از مدتی نام این ارز دیجیتال تغییر یافت و نام آن آوی (AAVE) شد.

این ارز دیجیتال برای کمک به گسترش و ارتقای پلتفرم آوی به وجود آمده است. برای خرید ارز دیجیتال آوی می‌توانید به صرافی‌های ارزهای دیجیتال انلاین مراجعه کنید و از این طریق به خرید و فروش و سرمایه‌گذاری بر روی این رمز ارز بپردازید. اینکه از کدام صرافی ارزهای دیجیتال استفاده کنید به شما بستگی دارد. آیا می‌خواهید از صرافی‌های خارجی و مشهوری مانند کوین ایکس یا بایننس استفاده کنید. یا ترجیح می‌دهید که از صرافی‌های داخلی بهره گیرید. این موضوع به شما بستگی دارد. 

قطعا استفاده از صرافی‌ها مشهور دنیا گزینه جذابی است. ولی باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید که کشور ما ممکن است تحریم شود و این تحریم‌ها بر کاربری و فعالیت شما تاثیر بگذارد و شما را با مشکلاتی مواجه کند. 

یکی از صرافی‌های داخلی انلاین ارزهای دیجیتال که از ارز دیجیتال آوی پشتیبانی می‌کند، صرافی انلاین کوین باما است. با استفاده از صرافی انلاین کوین باما قادر خواهید بود که به فروش و خرید آوی بپردازید و قیمت لحظه‌ای این رمز ارز را دنبال کنید. برای استفاده از خدمات صرافی انلاین کوین باما بایستی فرایند ثبت نام را طی کنید و به کاربر این وب سایت تبدیل شوید. 

ارز دیجیتال آوی با نماد AAVE در این صرافی انلاین وجود دارد و قیمت این ارز در زمان نگارش متن در حدود 412.24 دلار ایالات متحده امریکا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟