تنش آبی « چاه شور» دلگان برطرف می شود


تنش آبی « چاه شور» دلگان برطرف می شود

حسین مدرس خیابانی در ادامه سفرهای شهرستانی و حضور میدانی با هدف بررسی مسائل از نزدیک، به ویژه روند اجرای پروژه‌ها و طرح‌های آبرسانی به دلگان سفر کرد.

به گزارش ایسنا- در سفر استاندار به شهرستان دلگان، نحوه ارائه خدمات آب و فاضلاب در سطح تعدادی از مجتمع‌های آبرسانی روستایی این شهرستان ازجمله مجتمع چاه‌شور، چاه‌الوند و چاه‌کیچی مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید "علیرضا قاسمی" مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ضمن ارائه گزارش از نحوه‌ی آبرسانی به شهر و روستاهای سطح شهرستان از تکمیل مطالعات بازنگری مجتمع آبرسانی چاه‌شور خبر داد.

در جریان این بازدید مقرر شد، به منظور حل مشکل مجتمع چاه‌شور در کوتاه‌مدت سیستم پمپاژ آب تقویت شود و اجرای خط انتقال آب از چاه جدید برای مجتمع چاه‌الوند در دستور کار قرار گیرد.

همچنین با توجه به اجرای ۲۷ کیلومتر از ۴۲ کیلومتر شبکه توزیع مجتمع چاه‌کیچی مقرر شد، استاندار نسبت به اخذ تخصیص اعتبار برای پرداخت مطالبات پیمانکار و تولیدکنندگان لوله و اتصالات برای ادامه عملیات اجرایی مساعدت نمایند.

طی پیگیری آنی و تلفنی "مدرس‌خیابانی" مقرر شد سازمان مدیریت، تخصیص مورد نیاز برای پروژه مجتمع آبرسانی چاه‌شور را در سال‌جاری تامین کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول