مدیرکل حج و زیارت زنجان: علاقه‌مندان به سفر زیارتی سوریه ثبت نام کنند


مدیرکل حج و زیارت زنجان: علاقه‌مندان به سفر زیارتی سوریه ثبت نام کنند

زنجان - ایرنا - مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: ثبت نام برای سفر زیارتی سوریه آغاز شده است و این روند تا 15 بهمن ماه ادامه دارد علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

ابراهیم احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعزام کاروان های زیارتی سوریه فقط از طریق فرودگاه اما خمینی (ره) تهران انجام می شود.
وی با بیان اینکه بعداز ۱۰ سال وقفه مجدد از سر گرفته شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه استقبال از این سفر زیارتی بالاست با موافقت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، سازمان حج و زیارت پیش‌ ثبت‌نام زائران را آغاز کرده تا تعداد متقاضیان هر استان مشخص شود.
مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: با شروع این ثبت نام برنامه ریزی ها برای راه اندازی پروازها از فرودگاه امام راحل در سه ماه آینده انجام خواهد شد.
احمدی تاکید کرد: متقاضیان اعزام به سوریه از استان زنجان می توانند با مراجعه به بخش پیش ثبت نام سوریه در سامانه ziarat.haj.ir پیش ثبت‌نام علاقه‌مندان را ثبت کنند.
به گفته وی، پیش ثبت نام به صورت انفرادی و گروهی امکانپذیر است و کسانی که متقاضی اعزام چندین نفره هستند در یک گروه ثبت نام می‌کنند.
مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونا داشتن کارت واکسیناسیون و نتیجه منفی آزمایش PCR برای ۷۲ ساعت قبل از پرواز ضروری است.
احمدی خاطرنشان کرد: سفرها به مدت ۲ شب و سه روز، سه شب و چهار روز امکان دارد.
وی یادآوری کرد: نوع واکسن تزریق شده کرونا اهمیتی ندارد بلکه مهم تزریق ۲ دُز واکسن است که استعلام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها