رییس اتاق بازرگانی زنجان: اولویت سرمایه گذاری استان در هشت بخش تدوین شده است


رییس اتاق بازرگانی زنجان: اولویت سرمایه گذاری استان در هشت بخش تدوین شده است

زنجان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی استان زنجان، از برنامه‌ریزی برای صادرات تولیدات استان به 11 کشور دنیا و تمهیدات لازم برای توسعه تجارت و جذب سرمایه گذار گفت: اولویت سرمایه گذاری زنجان در هشت بخش تدوین شده است.

علی یگانه‌فرد شامگاه چهارشنبه، در نشست مشترک شماری از فعالان اقتصادی استان زنجان با منتخبان رایزنی بازرگانی ایران با هند و ترکیه، وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت کشورهای دیگر برای سرمایه گذاری در راستای توسعه تجارت خارجی گفت: یکی از راه های عملیاتی شدن این مهم، ایجاد موازنه بین اتاق بازرگانی استان با اتاق مشترک ایران با کشورهای دیگر است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، میزان تجارت ایران به هند را ۱۰ میلیون دلار اعلام کرد و اظهار داشت: فعالیت شرکتهای دانش بنیان از راهکارهای توسعه تجارت بین ایران و هند محسوب می شود.

یگانه فرد، با اشاره به مشارکت ۸۵ شرکت در صادرات ۴۶۸ میلیون دلاری استان زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰ درصد مراودات اقتصادی استان زنجان با کشور ترکیه است.

وی با اشاره به برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان در حوزه های مختلف، تسهیلگری در حوزه تجارت و فعالیت‌های اقتصادی را از رسالت‌های این اتاق عنوان و خاطرنشان کرد: در همین راستا از ابتدای سال برنامه ریزی ها صورت گرفته و در دست اجرا است.
یگانه فرد راه اندازی تالار تهاتر به صورت مجازی رااز اقدامات اتاق بازرگانی زنجان بیان کرد و افزود: این تالار در وبسایت اتاق زنجان با عنوان " تالار تهاتر" راه اندازی شده است که در آن موقعیت کاری صادرکنندگان و واردکنندگان را در حوزه های تجاری به یکدیگر معرفی می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک